jke Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Har en kabinettvifte som er plaser rett ved skjermkortet.Lurer på ka som er best:å blåse kald luft på den eller ta varm luft ut Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 (endret) Om den er bak på kabinettet burde du sette den slik at den blåser ut. Så har du sikkert en eller to foran som blåser inn. På¨den måten vil du få optimal luftgjennomstrømning... Edit: Er viften i døren burde den blåse inn. Endret 2. mai 2004 av Goophy Lenke til kommentar
jke Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2004 Om den er bak på kabinettet burde du sette den slik at den blåser ut.Så har du sikkert en eller to foran som blåser inn. På¨den måten vil du få optimal luftgjennomstrømning... Edit: Er viften i døren burde den blåse inn. ok den er i døren Lenke til kommentar
jke Skrevet 3. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2004 Mener d stod på viften at jeg kunne velge farten.1000rpm eller 2500.Hvordan skifter jeg? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Mener d stod på viften at jeg kunne velge farten.1000rpm eller 2500.Hvordan skifter jeg? Hvordan vifte har du? Fulgte det med et potmeter eller annen form for viftestyring? Lenke til kommentar
jke Skrevet 3. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2004 er ikke helt sikker på merket.Det fulgte ikke med noe tror jeg Lenke til kommentar
Naasaa Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Hvis det ikke er med en form for viftestyring, bør du nok kjøpe det for å styre viften, eller få tak i et program som endrer spenningene på hk, på 3 pins kontaktene.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå