anderfo Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 (endret) Hver gang jeg sjekker mail oppdager Norton 30-40 virusmail. OG: Hver gang Norton finner et virus, kommer det et popup-vindu der jeg må trykke "Finished", og mailsjekkingen stopper opp helt til jeg har trykket. Det betyr at jeg alltid må sitte og klikke i et par minutter hver gang jeg sjekker mail, og hvis jeg går fra PC'en kan du banne på at det er 50-60 popupvindu fra Norton som jeg må trykke bort før jeg kan begynne å jobbe. Finnes det en løsning på dette problemet? Kan man få Norton til å slette mailene automatisk, istedet for å måtte trykke "Finished"? Jeg har prøvd å konfigurere Norton til å gjøre mest mulig automatisk uten innblanding fra min side, men akkurat dette har jeg ikke klart å få til... Håper noen har et bra tips. P.S: Jeg har leita gjennom hele manualen til Norton uten å finne svaret. Endret 4. mai 2004 av anderfo Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 10. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2004 Merkelig at jeg er den eneste som har opplevd dette. Jeg har det samme problemet på 2 PC'er, så det virker ikke som noe "engangstilfelle". Og på Nortons nettsider har jeg ikke funnet noen svar.. Hvis fortsatt ingen har noen tips; kanskje dere har forslag til andre/bedre virusprogram (ikke Norman, det er jo et virus i seg selv siden det ikke kan avinstalleres..) Lenke til kommentar
Jove Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Har det samme problemet du.. Tror jeg fjernet det ved å bruke noen andre innstillinger en gang, men tørr ikke nå, vet ikke om det var like trygt. -Da fikk jeg til slutt, melding: Virusene finnes fortsatt på datamaskinen. (Men tror de da låg i karantene) Håper noen har peiling mvh Jan Ove Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå