Gå til innhold

Norton Antivirus - slippe å trykke "Finished"

Anbefalte innlegg

Hver gang jeg sjekker mail oppdager Norton 30-40 virusmail. OG: Hver gang Norton finner et virus, kommer det et popup-vindu der jeg må trykke "Finished", og mailsjekkingen stopper opp helt til jeg har trykket. Det betyr at jeg alltid må sitte og klikke i et par minutter hver gang jeg sjekker mail, og hvis jeg går fra PC'en kan du banne på at det er 50-60 popupvindu fra Norton som jeg må trykke bort før jeg kan begynne å jobbe.

Finnes det en løsning på dette problemet? Kan man få Norton til å slette mailene automatisk, istedet for å måtte trykke "Finished"? Jeg har prøvd å konfigurere Norton til å gjøre mest mulig automatisk uten innblanding fra min side, men akkurat dette har jeg ikke klart å få til...

Håper noen har et bra tips.

P.S: Jeg har leita gjennom hele manualen til Norton uten å finne svaret.

Endret av anderfo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Merkelig at jeg er den eneste som har opplevd dette. Jeg har det samme problemet på 2 PC'er, så det virker ikke som noe "engangstilfelle". Og på Nortons nettsider har jeg ikke funnet noen svar..

Hvis fortsatt ingen har noen tips; kanskje dere har forslag til andre/bedre virusprogram (ikke Norman, det er jo et virus i seg selv siden det ikke kan avinstalleres..)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har det samme problemet du..

Tror jeg fjernet det ved å bruke noen andre innstillinger en gang, men tørr ikke nå, vet ikke om det var like trygt.

-Da fikk jeg til slutt, melding: Virusene finnes fortsatt på datamaskinen. (Men tror de da låg i karantene)

Håper noen har peiling :)

mvh Jan Ove

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...