Vegar Hanzen Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Her er min casemod: http://www.stud.ntnu.no/~vegar/pc.php (NB: de fleste bildene er rundt 1-1,5 MB) Vurderte lenge underveis om jeg skulle legge den ut på worklogs siden jeg har jobbet med den en stund nå, men fant ut at oppdateringene ville komme så sporadiske, at jeg tok alt til slutt isteden for! Er åpen for forbedringer, og det er bare å stille spørsmål;) Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Var inne å kikka litt ,men de bildene er alfor store man klarer ikke få et sikkelig inntrykk. Om du kunne resiset bildene så hadde det vert til stor hjelp. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Altfor store bilder. Eg leitte etter eit oversiktsbilde for faktisk å sjå kva som var gjort (liker ikkje store closups av kabler), men gidda ikkje vente på at kvar bilde skulle laste seg ferdig. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Ja de var litt ille å se på. Ikke for å klage men så store bilder som samtidig bærer preg av å være en smule uskarpe er vankelig å bruke til å få et sammlet intrykk. Me like waterchill, fornøyd med det vannkjølingssettet? Lenke til kommentar
Vegar Hanzen Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2004 Hmm.. må vel se om jeg klarer å resize bildene da;) Er vel kanskje litt store for de fleste.. Skal si ifra når det er gjort! Har bare cpublokken til waterchill da, men den funker iallefall bra slik som det ser ut nå! Måtte fikse meg egne fester, men det gikk greit etter en tur på clas ohlson det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå