EinarB Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 PDA'en min og desktop'en finner hverandre, men jeg kommer ikke inn via motsatte enhet. (PC->PDA og omvendt) Kommer heller ikke på internet når jeg åpner eksplorer på PDA'en. Bruker Ad-hoc, har heller ikke stilt inn noe sikkerhet enda. Kan dette ha med workgroup og IP innstillinger å gjøre? PDA'en har pocket windows 2003 og PC'en har XP. Hadde tengt å ta med PDA'en på ferie til sommeren for mail ol. Hotelene vi skal på har wlan. Hadde tengt å få dette til hjemme først, men trenger seriøs hjelp til dette. Instruksjonsheftene som følgte med er ikke noe hjelp i. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 De ganger jeg har brukt pda wlan, så har dette vært oppmot en router. Skal ikke være behov for noe ekstra da, bortsett fra wep nøkkel om du har sikkerhet på. Lenke til kommentar
EinarB Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2004 Har du ikke prøvd ad-hoc mot din egen pc? Det må da gå å komme inn på PC'en eller motsatt. Få PDA'en til å hvere en del av eksisterende nettverk ? Så får jeg i neste omgang prøve å komme på nett via PC'en. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 jeg har faktisk ikke vurdert det, så der kan jeg ikke hjelpe. Hvilke lomme pc har du? Prøv å ringe teknisk support for den PDAen så kanskje de vet noe. Lenke til kommentar
EinarB Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2004 Det er en Fujitsu-Siemens LOOX 600 med Compact flash Wlan C-1100. På PC'en har jeg et 3Com OfficeConnect 11g USB plugg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå