HiddenDragon Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Hei. Når jeg spiller wc3 blir jeg ofte (nesten altid) koblet fra. Spillet lukker seg og jeg får opp denne feilmeldingen: Hva skal jeg gjøre? Noe galt med ram? Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Får av og til samme feilmelding jeg og... Noen som vet hva problemet er?? Lenke til kommentar
HiddenDragon Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2004 Noen som vet? Ble nettopp disconnected i en 7dh. Kan tenke meg at de andre ikke var så begeistret for det Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 http://www.brooksnet.com/faq/504-03.html Lenke til kommentar
HiddenDragon Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2004 NT error "The instruction @ xxxxxxx referenced memory @ xxxxxxxxxx. The memory could not be written." when shutting down RPM Remote Print Manager®. Tror ikke det er det som er problemet. Har ikke RPM. Lenke til kommentar
atrax Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 (endret) Dere kan prøve å kjøre memtest86, som tester minnet. Programmet krever en diskett eller cd som det kan boote fra. Finner dere feil i minnet, kan det komme av at dere har overklokka. Isåfall, klokk ned. Hvis det ikke er tilfelle, kan dere prøve å sette opp spenninga på minnebrikkene. Hjelper ikke det heller, kontakt butikken der dere kjøpte minnebrikkene. Endret 2. mai 2004 av atrax Lenke til kommentar
J0ppe Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Jeg får samme feilmelding når jeg klokker for langt. Klokker ned også får jeg den ikke opp igjen. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Jeg hadde det samme før, med TwinMos-RAM... Hvilken RAM har du? Lenke til kommentar
HiddenDragon Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2004 Orker ikke åpne pcen, men tror det er gail 512mb eller noe i den duren. Jeg har klokket, men klokket ned igjen pga. ustabil pc. Nå står alt på standardinstillinger og jeg får fortsatt opp feilmelding. Lenke til kommentar
Pansergnom Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 (endret) *slettet* Unnskyld trodde d var world of warcraft betaen du snakket om Endret 2. mai 2004 av MetiCx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå