Halvsame Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Alle de gamle T-skjortene jeg prøvde på i dag har mista mesteparten av fasongen sin, så de ble ikke like store i bretta tilstand. Likevel ble jeg mektig imponert over dette "trikset". Spørs bare om jeg husker det til neste gang det skal brettes klær . Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 http://www.jengajam.com/r/Alt-Shirt-Folding-Mthd (Fra samme siden) En person som tydeligvis ikke fikk til den første metoden... (mirror @ befs.no) HAHAHAHAHA! Den der fikk jeg latterkrampe av, altså Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Faen så sinnsykt bra den siste der var! Trodde jeg skulle stryke med på den ass!! btw, vist begge til læreren... nå er videoene på rundttur rundt skolen.. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Bah. Den siste kunne jeg jo. Er jo sånn jeg har bretta klærne det siste året... Var det galt eller? Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Får bare til den siste... Sliter skikkelig med den første... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå