_Xander Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 BAH!!!! får faen ikke til å se den videoen eller hva det enn er... Må vle være noe jeg kan gjøre.... Og han andre som har Tiscali.... Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Det der fungerte jo absolutt strålende! Det tar jo ikke mer enn et par sekunder. Det er dessuten null problem å gjøre det loddrett (på brystet, for eksempel). Takk skal du ha. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Link til de som ikke får den første linken til å funke Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 (endret) Quicko's offisielle guide til å få videon til å funke: 1. Trykk på den første linken. Pass på å ha windows media player intergrert i browseren. Jeg tror den er det by default. 2. Du blir sendt videre til en eller annen windows-side, som blant annet sier at "the specific path could not be found" osv. 3. Vent 3, 6, 7 eller 12 sekunder (magiske tall), trykk så "back"/"tilbake". 4. Nyt den frydefulle miksen av det fantastiske språket japansk og skjorte-bretting på høyeste nivå! Endret 2. mai 2004 av Quicko Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 /me fikk video av snill person (Kenny000) så nå sitter jeg og øver meg.. Og det funker som bare det... Tror jeg skal gå over til mer avanserte ting etterhvert, som f.eks. å brette gensere og jakker.. Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Quicko's offisielle guide til å få videon til å funke: 1. Trykk på den første linken. Pass på å ha windows media player intergrert i browseren. Jeg tror den er det by default. 2. Du blir sendt videre til en eller annen windows-side, som blant annet sier at "the specific path could not be found" osv. 3. Vent 3, 6, 7 eller 12 sekunder (magiske tall), trykk så "back"/"tilbake". 4. Nyt den frydefulle miksen av det fantastiske språket japansk og skjorte-bretting på høyeste nivå! Den første linken sender meg ikke noe som helst sted. Åpner nytt vindu og gir feilmelding, ingen tilbakemuligheter.. Men, men.. Videoen er mottatt.. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 På min link er det bare å høyreklikke å trykke 'lagre som' Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Funker som bare det über triks da Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 (endret) På min link er det bare å høyreklikke å trykke 'lagre som' Haha, genialt! (Noe du kunne ha sagt på forhånd... ). Det går faktisk med begge... Endret 2. mai 2004 av Quicko Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2004 [smiths venner] Hun hadde blitt en ypperlig kone. [/smiths venner] Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Genial måte *sitte og brett alle t-skjorter i skapet* (lite å gjøre på) Lenke til kommentar
allyse Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Vel siden jeg hadde bare en ren tskjorte (får hive inn i vaskemaskinen før jeg stikker på jobb imårra ) så gikk det rimlig fort å brette alt jeg hadde i skapet, men dette var en godt triks altså! Noen som har for bukser også? Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Åpenbaring på lik linje med forskjellige melkekartongbretteteknikker! Denne skal læres med en gang! *tømme tørkeskapet*. Kom gjerne med flere! Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 http://www.jengajam.com/r/Alt-Shirt-Folding-Mthd (Fra samme siden) En person som tydeligvis ikke fikk til den første metoden... (mirror @ befs.no) Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Hehe, fin den:p. Kunne spart seg for replayen, da.. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Hehe, nice! Funker som en drøm her. Kan nok være greit og ha en litt myk skjorte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå