Straydog Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Har fått masse tull og tøys inn på maskina, og trenger å få renska opp litt. Hvilket program er best for å få fjernet sånt ræl? Lenke til kommentar
insider Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 adaware og spybot fjerner det meste Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Hvis du bruker spybot, IKKE gjør den resident! Da spretter det opp dialogbokser ala firewall hver ENESTE gang et program endrer filstørrelse (f.eks. når du oppdaterer et spill via internett), om du vil tillate forandringen eller ikke. Dette skjer også i interne prosesser mellom dll-filer når enkelte spill starter. Opplevde at spillet hoppa ut i windows for å spørre meg om jeg ville tillate at ei "viktig systemfil" ble forandret. Bullshit. Så slå av den resident-featuren i allefall, ellers blir du klin gærn. Lenke til kommentar
blue2 Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Jeg bruker spyhunter. anbefales! gratis i 30 dager. Så er det jo triks man kan bruke for å ha det konstant gratis å. Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Jeg bruker spyhunter. anbefales! gratis i 30 dager. Så er det jo triks man kan bruke for å ha det konstant gratis å. Kjøpe Ellers skulle vel Spybot og Ad-aware fjerne det meste. Toolbarcop er også kjekt. Lenke til kommentar
Leroy Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 SpyBot er Freeware Bruker det selv, og syntes det fungerer helt flott! Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2004 3 stemmer på Spybot, da går jeg for den thnx Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 3 stemmer på Spybot, da går jeg for den thnx Jeg kjører både SpyBot og Ad-Aware. Lønner seg å kjøre begge to, da de finner litt forskjellige ting Lenke til kommentar
Wild Berries Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Har lagt inn både Ad-Aware og Spybot, funker greit begge to. Men jeg har også lagt inn Spywareblaster, og etter jeg la inn den så har det ikke vært så mye "boss" som har kommet inn på Pc`en. Bruk vår venn Google, og søk på Spywareblaster. Scorer 9 av 10 hos meg. MvH Wild Berries Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 3 stemmer på Spybot, da går jeg for den thnx Jeg kjører både SpyBot og Ad-Aware. Lønner seg å kjøre begge to, da de finner litt forskjellige ting Helt enig Bruk begge. Etter å ha kjørt Spybot, finner Adaware enkelte ting som ikke Spybot ikke finner. Min anbefalig er bruk begge! Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 3 stemmer på Spybot, da går jeg for den thnx Jeg kjører både SpyBot og Ad-Aware. Lønner seg å kjøre begge to, da de finner litt forskjellige ting Absolutt. Ingen enkelt adware/spyware/malware remover alene vil være nok. En combo av adaware, spybot search and destroy, cwshredder, hijack this eller lignende er helt topp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå