Gå til innhold

Beste spyware-remover?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du bruker spybot, IKKE gjør den resident!

Da spretter det opp dialogbokser ala firewall hver ENESTE gang et program endrer filstørrelse (f.eks. når du oppdaterer et spill via internett), om du vil tillate forandringen eller ikke. Dette skjer også i interne prosesser mellom dll-filer når enkelte spill starter. Opplevde at spillet hoppa ut i windows for å spørre meg om jeg ville tillate at ei "viktig systemfil" ble forandret. Bullshit.

Så slå av den resident-featuren i allefall, ellers blir du klin gærn.

Lenke til kommentar

Har lagt inn både Ad-Aware og Spybot, funker greit begge to.

Men jeg har også lagt inn Spywareblaster, og etter jeg la inn den så har det ikke vært så mye "boss" som har kommet inn på Pc`en. :cool:

Bruk vår venn Google, og søk på Spywareblaster.

Scorer 9 av 10 hos meg.

MvH

Wild Berries

Lenke til kommentar
3 stemmer på Spybot, da går jeg for den :) thnx

Jeg kjører både SpyBot og Ad-Aware. Lønner seg å kjøre begge to, da de finner litt forskjellige ting :yes:

Helt enig :thumbup:

Bruk begge. Etter å ha kjørt Spybot, finner Adaware enkelte ting som ikke Spybot ikke finner.

Min anbefalig er bruk begge! :thumbup:

Lenke til kommentar
3 stemmer på Spybot, da går jeg for den :) thnx

Jeg kjører både SpyBot og Ad-Aware. Lønner seg å kjøre begge to, da de finner litt forskjellige ting :yes:

Absolutt. Ingen enkelt adware/spyware/malware remover alene vil være nok. En combo av adaware, spybot search and destroy, cwshredder, hijack this eller lignende er helt topp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...