Archangel Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Har nettopp re-installert windows XP og naar jeg trykker meg inn til "network connections" saa er det 1. Local area network 2. 1394 connection Ikoner der. Internett fungerer hos meg (tydeligvis) men jeg blir disconnected naar jeg setter "1394 connection" til aa dele internett connection. Den optionen er ikke tilgjengelig paa " local area network " Da kan jeg ikke bruke nettet i det hele tett. Lenke til kommentar
Makky Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 1394 er firewire kontakten. Deler du internet med firewire?? Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2004 jeg har kabel modem sorry er ikke helt stoe i dette. Det som er litt rart er at det funket foer og jeg kan ikke huske aa ha et ikon med "1394" der. Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 ikke bruk 1394 til å dele noe som helst eller noe som har med internett å gjøre. der er firewire kontakten. Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2004 skal jeg bare la den staa paa "enable" og ellers uberoert da? Modemet mitt er Toshiba PCX2500. Dersom jeg klikker inn paa "Local area connection" og "properties", "advanced" saa spoer den bare om jeg vil ha firewall, ikke noe om aa dele internett connection. Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Du kan ikke "dele" en LAN tilkobling.. du må ha en oppringning for å gjøre det i windows. Lag en "fake" oppringning og del denne, da står PC'en din som DHCP Lenke til kommentar
jocke Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 ikke bruk 1394 til å dele noe som helst eller noe som har med internett å gjøre. der er firewire kontakten. Har den vel. Man kan bruke FW til å LAN'e med, 100/200/400/800 mbits er kjekt Uansett, man kan sette IP på FW og allting, funker akkurat som et nettverkskort. Men det var bare en liten digresjon, så dere får unskylde meg. Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2004 Har installert windows igjen naa, fatter ikke dette. Er ok for meg men faar bare "error" naar jeg proever aa lage "home network" Er det noen av dere data kyndige som muligens vet hvorfor som tidligere nevnt er det ikke noen "allow other network users connect through this computer....." i "properties" --) "advanced" for local area network. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå