Breiker Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 (endret) Jeg har drevet og tenkt på et nytt prosjekt med et annet tower jeg har her. Sitter og tegner en del på papir og det er ikke akkurat nok for min del. Jeg vil se hvordan den kan se ut når det blir ferdig. Og jeg har sett at flere av dere har laget "skisser" i sketchup. Så derfor spør jeg. Jeg trenger litt hjelp. Er helt grønn på det programmet så her kreves masse hjelp. Noen som har linker til tutorials eller lignende vennligst gi meg dem. Trenger å lære. Fortest mulig.. MvH Marius. ( mange tenker vel at dette har da ingen ting å gjøre med casemods å gjøre.. Men det har det faktisk. En god casemod krever god planlegging ) Endret 2. mai 2004 av Breiker Lenke til kommentar
MixMaster Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Hmm, er selv ikke så flink, men her kan du lære mye..! Lykke til med prosjektet ditt Lenke til kommentar
Musty Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 ( mange tenker vel at dette har da ingen ting å gjøre med casemods å gjøre.. Men det har det faktisk. En god casemod krever god planlegging ) forsåvidt sant, men du spør jo om hjelp til programmet, ikke selve case moddingen. Anbefaler at du får den flyttet til en software avdeling.. Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2004 ( mange tenker vel at dette har da ingen ting å gjøre med casemods å gjøre.. Men det har det faktisk. En god casemod krever god planlegging ) forsåvidt sant, men du spør jo om hjelp til programmet, ikke selve case moddingen. Anbefaler at du får den flyttet til en software avdeling.. ja.. jeg spør om hjelp til programmet.. men kun for å komme i gang med casemoddinga. så der kan man begynne å lure litt hvor man finner det.. Driver og følger den første linken der.. prøver meg på no enkelt i første omgang F. eks en basskasse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå