Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Beste gratis Email provider ?

Anbefalte innlegg

Quote:

On 2002-04-06 21:07, Yoshy skrev:

Quote:

On 2002-04-06 20:44, Baltazar skrev:

Quote:

On 2002-04-06 19:16, Danko skrev:

Quote:

On 2002-04-06 17:07, Yoshy skrev:

En helt normal epostforalle adresse ([email protected])

funker jo optimalt for meg....

Er ikke @online.no abbonemang a ?

Orker ikke sjekke så jeg tar deg på ordet. *Bøyer seg i støvet*.

Jo sant det. Du må ha Telenor abonnement for å få @online.no adresse.

Over til mail adresse. Jeg har og er fornøyd med start.no. Adressen din blir [email protected] (noe som er kort og greit og skrive og lett å huske). Etter at du er registrert trenger du ikke en gang gå inn på start.no ever again, du kan bare lagre adressen din på en pop3 og få mailen rett i M$ Outlook, Express osv.

Du aner ikke hvor feil du kan ta... Du må IKKE ha telenor abonnement for å få @online.no adresse...

Denne kontoen kan man logge på på
i tillegg til at man kan lese den i foreksempel outlook osv...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

borre skrev (2002-04-06 19:33):

...For meg høres det ut som om mange hater Hotmail bare fordi MS eier det.

Eg har ei hotmail-addresse. Eg brukte den heilt fram til Microsoft overtok hotmail, og ei stund etter dette og. Men av ein eller anna mystisk grunn begynte det å komma vilt med spam rett etter at MS tok over drifta? Forklar den du! :smile:

mvh.,

Vegard

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-07 20:08, kilogram skrev:

Forklar den du!

Det kan MS gjøre selv. Men det er en kjennsgjerning at man kan få sin første spam til en Hotmail-konto noen minutter eller timer etter at man har registrert en ny konto - uten å ha oppgitt den adressen noen annen plass på nettet. Det er irriterende (og "skremmende"), men spam-filteret fjerner så godt som all spam hos meg.

Lenke til kommentar

Hei Yoshy!

Snakka med noen på kundeservice hos online.no for eit halvt år sidan (ca.)Da var det sagt at efa (epost for alle) tilbudet ikkje gjaldt meir..

Men,eg har online.no konto fra efa var eit tilbud fra online.no

Det som er litt irriterande er at eg eg ikkje kan få forwarding på e-post fra den kontoen..

Men,det har eg ordna gratis hos ein shell leverandør som eg bruker..

(han forwarder e-post til [email protected] adressa min.. :wink:

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-08 11:42, olsen skrev:

Ekte menn kjører egen mailserver :wink:

[off-topic]

Hvordan ville man gå frem for å gjøre dette? Har ADSL 1024/512, seks maskiner i nettverk (min egen, backup maskinen min, to dårlige x86'er, far sin maskin og mor sin maskin). En av disse må jo kunne brukes som mailserver. Har WinXP, Win2000, Win98 og Madrake 8.2 installert på de forskjellige maskinene.

Trenger man registrere seg noen plass, eller er det bar eå få tak i programvare og kjøre i gang?

Hadde jo vært enormt kult da. Har også planer om å kjøpe http://www.wik.no domenet, kan man bruke dette til noe slikt?

[/off-topic]

Jeg bruker også nameplanet, og betalte de 200 kronene de ville ha. Greit nok det, 20mb (eller 25?) lagringsplass, pop access og lite spam... Har også en konto hos http://www.subdimension.com, står litt i stil til nicket mitt :wink: Begge to er bra mailprovidere, selv om bare subdimension er gratis, da...

Lykke Til!

Lenke til kommentar

Har prøvd nok søppel mail steder. Så jeg begynnte å søke etter et bra sted og et sto frem som bedre enn alle andre jeg fant; http://fastmail.fm. De tilbyr IMAP og webmail med 10MB gratis og for en liten sum kan det oppgraderes.

Det eneste som er bedre er egen mailserver. Driver å planlegger en Courier IMAP server på linux :wink:

Lenke til kommentar

Jeg liker best DJuice EMail siden du her kan få varsling med en SMS til din mobil når du mottar en mail.

Du kan i tilleg sjekke denne mailen på WAP.

http://www.djuice.no

P.S: Nameplanet er noe dritt siden det er meget lett og hacke desse kontoene. Det eneste du tenger å vite for å ødelegge hans/hennes konto, er navnet på personen og deres alder...

Mvh Nissen

Lenke til kommentar

hva er den beste norske gratis epost tilbyderen, jeg vi ha norsk nå ikke et utenlandsks selskap som går konkurs eller begynner å ta betalt, har nameplanet nå, men de skal slette alle som ikke betaler

har sett noen tips her, men vanskelig å velge, hvordan skal man sammenligne og hva skal man se etter, hvordan ser man at dette er seriøst troverdig foretak ?

mvh nerd-light

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...