Wizendraw Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Beklager hvis det ble litt rar topic, vanskelig å formulere den (feel free to change ) Jeg driver og leter etter et sted å kjøpe DFI LANparty pro875. Jeg har imidlertid et problem; jeg vet ikke hvilken versjon jeg skal ha På hovedkort.no selger de pro875P... Men på produsenten sin side, samt på databutikken står det ikke noe om noen P-versjon, bare pro875B. Er det rett og slett en skrivefeil fra hovedkort.no sin side eller er det noe jeg har misforstått/oversett? Lenke til kommentar
Npvk_X Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 On topic: har bare hørt om 875P fra intel, men DFI kan muligens bruke b i sine navn etter som det ikke beøver å være brikkesettet de reffererer til i navnet. Off topic: hvorfor ikke dette kortet? https://prisguiden.no/produkt/8795 Det er ufattelig bra. Har hatt noen problemer, men abit har rettet på dem nå. mvh npvk_x Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2004 Off topic: hvorfor ikke dette kortet? https://prisguiden.no/produkt/8795 Det er ufattelig bra. Har hatt noen problemer, men abit har rettet på dem nå. Hehe... liker dette kortet jeg Dessuten er det masse features på det som IC7-MAX3 ikke har, (og seff omvendt), men LANparty er et ekstremt bra klokkekort, pluss at det ser _sykt_ kult ut Lenke til kommentar
Npvk_X Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 (endret) Ic7-max3 er også et rimelig heftig klokkekort. De forskjellene jeg ser er at dfi kortet har seriell/com porter og flerere p-ata kontakter for raid, mens ic7-max3 har 4 flere sata kontakter for raid. Vel så er ikke Abit kortet selvlysende.. Men det har noen led`s og lyser litt det også.. Vel Vel smak og behag. Har sett litt på de to linkene du la ut, og det kan virke som om databutikken.com har en nyere utgave av kortet. rev B men hva som er forskjellen ser jeg ikke, litt andre farger er det eneste jeg kan se... Endret 2. mai 2004 av Npvk_X Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2004 Jeg fant en liste med spesifikasjoner på produsentens side: link Det ser jo ut til at P og B er det samme (puh ), men så ble jeg usikker igjen... På prosessor står det P4 / Celeron på pro875B, mens på rev. b-versjonen står det HT P4 (northwood/prescott) / Celeron. Betyr dette at PRO875B ikke støtter P4 northwood med HT? Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Revisjon B har noen små forbedringer, men det er selvfølgelig fortsatt basert på 875P-brikkesettet, og støtter følgelig det som finnes av Northwood-prosessorer. Betyr dette at PRO875B ikke støtter P4 northwood med HT? Nei Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2004 Revisjon B har noen små forbedringer, men det er selvfølgelig fortsatt basert på 875P-brikkesettet, og støtter følgelig det som finnes av Northwood-prosessorer. Betyr dette at PRO875B ikke støtter P4 northwood med HT? Nei takk, da fant jeg ut av det Siste spørsmål (forhåpentligvis): På hovedkort.no selger de PRO875B for 1777, mens på databutikken.com selger de rev. b for 1660... Og rev. b er vel bedre enn den vanlige B-utgaven? Så betyr det at det mangler noe, f.eks. i bundelen ( ) hos databutikken, eller er de bare bedre på pris? Beklager hvis dette blir masse n00by spørsmål , men det er "må vite"-ting Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Test av Rev. A (hw.no) Test av Rev. B Du får se om du finner noen forskjeller, kommer ikke på noe i farten. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 LANparty-kortet så kult ut da Likte signaturen din.. Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2004 Likte signaturen din.. Hehe... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå