Gå til innhold

POV gf3ti200

Dimm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ati er sikkert bra, men driverne suger. og dessuten er det ikke kompatibelt med alle spill, og hvis man kjøper skjermkort for å game, så er ikke 2D-egenskaper interessant i større grad.

en ting jeg har lurt på lenge er hvorfor ikke perfekt 3D og 2D går an å kombinere?

Lenke til kommentar

hadde faktisk tenkt å kjøpe det kortet selv. var veldig billig på ... var det databutikken eller itbutikken? hm. tett på 1700,-

det er vel samme gpu som på alle andre gf3-kort, og da kan det vel ikke være så umulig å overklokke? jeg klarte faktisk å overklokke mitt gf2mx-kort uten ekstra kjøling. utgangspunktet er jo så dårlig at det ikke er særlig vits å klokke, men gjorde det mest fordi jeg hadde lite å gjøre akkurat da. men tjente faktisk noen frames i q3.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hvorfor sier alle at ATI har dårlige drivere?

DE har jo IKKE det , jeg har ikke oplevd NOE bugs med de nye driverne til R8500.

Til et RadeonDDR som jeg lånte var saken en helt annen ,men de nye driverne til ATI er gode da.

Folk sier ofte at de er dårlige fordi ati har en dårlig fortid,men det går ann og forbedre seg vetu..

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

har hatt point of view geforce 3 ti 200 med 128mb ddr ram i flere mnd no og jeg har flashet biosen på geforce kortet og skrudd opp coren fra 175 mhz til

250 mhz og mem fra 400 mhz til 500 mhz det samme som ti 500 og alt uten exstra fifte og det fungerer utmerket ingen problemer

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...