Dimm Skrevet 6. april 2002 Del Skrevet 6. april 2002 noen som vet om dette kortet er overklokkinsvennlig? Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 6. april 2002 Del Skrevet 6. april 2002 Hva om du heller kjøper radeon 8500le til 1700 på http://www.vaagenconsulting.com? Lenke til kommentar
d_jay Skrevet 7. april 2002 Del Skrevet 7. april 2002 ati er sikkert bra, men driverne suger. og dessuten er det ikke kompatibelt med alle spill, og hvis man kjøper skjermkort for å game, så er ikke 2D-egenskaper interessant i større grad. en ting jeg har lurt på lenge er hvorfor ikke perfekt 3D og 2D går an å kombinere? Lenke til kommentar
d_jay Skrevet 7. april 2002 Del Skrevet 7. april 2002 hadde faktisk tenkt å kjøpe det kortet selv. var veldig billig på ... var det databutikken eller itbutikken? hm. tett på 1700,- det er vel samme gpu som på alle andre gf3-kort, og da kan det vel ikke være så umulig å overklokke? jeg klarte faktisk å overklokke mitt gf2mx-kort uten ekstra kjøling. utgangspunktet er jo så dårlig at det ikke er særlig vits å klokke, men gjorde det mest fordi jeg hadde lite å gjøre akkurat da. men tjente faktisk noen frames i q3. Lenke til kommentar
mirrormatch Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 Har tatt mot til meg og bestilt POV gf3ti200 kortet. Vet at d kanskje ikke e verdens beste kvalitet menmen... Mitt gamle mx kort har tatt kvelden så jeg måtte ha et nytt BILLIG kort. Så får vi se om d oc'er bra. Må vel kanskje modde litt oxo. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 Hvorfor sier alle at ATI har dårlige drivere? DE har jo IKKE det , jeg har ikke oplevd NOE bugs med de nye driverne til R8500. Til et RadeonDDR som jeg lånte var saken en helt annen ,men de nye driverne til ATI er gode da. Folk sier ofte at de er dårlige fordi ati har en dårlig fortid,men det går ann og forbedre seg vetu.. Lenke til kommentar
hasj Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 har hatt point of view geforce 3 ti 200 med 128mb ddr ram i flere mnd no og jeg har flashet biosen på geforce kortet og skrudd opp coren fra 175 mhz til 250 mhz og mem fra 400 mhz til 500 mhz det samme som ti 500 og alt uten exstra fifte og det fungerer utmerket ingen problemer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå