akhei Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Hei Jeg skulle gjerne hatt noen nye spill til min Nokia 3410. Derfor lurer jeg på om det går ann å laste nonen gartis ned fra WAP. Er det noen sider som tilbyr det? Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 søk litt på nettet, google... Lenke til kommentar
akhei Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2004 Jeg har forsøkt, ble ikke den store sukksessen akkurat... Noen andre forslag? Lenke til kommentar
akhei Skrevet 3. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2004 er det ingen som vil hjelpe? Lenke til kommentar
Lars :) Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 http://www.gratismobil.net , er den siden til hjelp? Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 kansje fredrikweb.com eller no Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 www.midlet.com eller www.midlet.net eller wap.midlet.com eller wap.midlet.net Tror det var en av disse... en av disse har gratis spill til mange mobiler, ikke bare Nokia. Men du betaler selvfølgelig normal pris for å være på wap! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå