Chosiso Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 hvilken sang syns dere er best innen trance?? trenger litt musikk, så bare rams opp det dere syns er best innen det! Lenke til kommentar
scoot Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 hvilken sang syns dere er best innen trance??trenger litt musikk, så bare rams opp det dere syns er best innen det! Special D Dj Dream Pita Dj mangoo osv osv! Lenke til kommentar
insider Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=207817&hl= Tror du finner en del der. Lenke til kommentar
Umbra Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 (endret) - Innholdet er slettet - Endret 6. januar 2006 av Umbra Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Kunne du spesifisere litt mer hva slags "Trance" da? Kan sikkert komme med litt navn.. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Human Evolution - Human Evolution (Original Mix) Nyyydelig låt. Lenke til kommentar
Gerrard Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Dette er noen gode gamle jeg kom på i farta..... Armin van Buuren- Live at club Eau Des Mitchel- Welcome to the dance (forskjellige versjoner, vet ikke hva den versjonen jeg liker heter) Dj Tiësto- Clockwork orange, Sparkles Jeg tar høyde for at du fremskaffer dette på lovlig vis... Lenke til kommentar
Crack Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
ratata Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Armin van Buuren- Live at club Eau det er jo eit liveset, ikkje ein song m.u.s.e. & dj san - dendera oceanlab - satellite (above & beyond remix) + sikkert 1000 fleire Lenke til kommentar
praut86 Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Verzus - Horizon (radio edit) Megara Vs Dj Lee - Full Intention Megara Vs Dj Lee - Hold Your Hands Up High Gouryella - Ligaya (extended version) Balearic Bill - Destination Sunshine Desse er blant noen av de beste, men det er min mening Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 La oss drite i trance og gå rett på det harde! Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 (endret) Kan noken komme med ei lita forklaring på ka som er trance, dance, house, elektronika, techno osv osv osv? Er litt usikker på dei grensene der... Edit: og etter det oppklarande innlegget under meg...ser vi vekk fra dette Edit2: den burde vel strengt tatt vore sticky? Endret 14. mai 2004 av Whiteshit Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=233242 <- Lenke til kommentar
Gerrard Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Armin van Buuren- Live at club Eau det er jo eit liveset, ikkje ein song Så sant så sant, men det er så bra at jeg bare må "spre ordet".... Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Human Evolution - Human Evolution (Original Mix) Nyyydelig låt. Enig der pluss Energy 52-Cafe Del Mar Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Human Evolution - Human Evolution (Original Mix) Nyyydelig låt. Enig der pluss Energy 52-Cafe Del Mar Helt klart! Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 (endret) En av favorittene mine er "Burned with desire", Armin Van Buuren. Det er så mange versjoner av den at jeg ikke er sikker på hvilken jeg liker best.. En annen favoritt: "Sky falls down, Oceanlab. Hører på den nå, og den gir meg gåsehud fra starten. Nydelig låt! Jeg liker Oceanlab generelt for måten de bruker bassdrums og hihat i låtene, samt som allerede nevnt fete pads og vokal. (edit: stavet et navn feil) Endret 14. mai 2004 av Hidden Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Underworld - Born Slippy. Fysj'a'meg så bra! BT - Mercury and Solace (Transa remix) er også meget god! *Sitter og hører/ser på Live Video Show @ Digitally Imported Radio nå* Lenke til kommentar
knatten Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Energy 52 - Cafe del Mar Dj Dave Davis - Trancefiguration The Morrhigan - Remember Gouryella - Walhalla Veracocha - Carte Blanche Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå