^Morgoth^ Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Hmm, går det ann og extracte install filer istedet for og "åpne" de ? Bruke fks et winrar liknende program til og åpne "install.exe"? Nokon programmar? Lenke til kommentar
<BøNilzen> Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Det er fullt mulig å åpne .exe filer i WinZip. Lenke til kommentar
^Morgoth^ Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2004 (endret) tjaha?. Teste nå.. Fungerte ikke.. Endret 2. mai 2004 av ^Morgoth^ Lenke til kommentar
<BøNilzen> Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Ikke? Synes jeg kan huske at det gikk an men .. Lenke til kommentar
Format71 Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Det kommer helt an på hvordan install-filen er laget. Noen install.exe er laget som en self-extraction zip-file. Disse går an å åpne i WinZip. Install-filer laget med wise skal være mulig å pakke ut ved å slenge på en /x på kommandolinjen. Da får du opp en liste over alle filene og du kan merke de filene du ønsker og hvor de skal legges. Du får vel ikke men katalogstrukturer definert i install-fila, men filene får du altså tak i. InstallShield, Nullsoft og andre vanlige løsninger kjenner jeg ikke til. Før i tiden var det jo vanlig å levere med 'cab'-filer og disse tror jeg winzip klarte å lese. -Vegar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå