Azzbicker Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 (endret) Noen andre som har et Asus A7N8X Deluxe med defekt lydkort? HK fungerer helt fint... men er utrolig irriterende at lydkortet ikke funker... det funka da jeg fikk kortet... men plutselig funka det ikke lengre... har prøvet alt av drivere osv.. kan det være at noe annet på hk oxo er defekt? er merkelig at lydkortet plutselig ikke skal virke lengre uten grunn Endret 2. mai 2004 av Azzbicker Lenke til kommentar
Purify Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Det er lydkortet som er integrert i hovedkortet det er snakk om? Eller har du ødelagt en PCI-slot? Sluttet det/den bare å funke sånn helt uten vidre, du gjorde ingenting? Lenke til kommentar
meeg Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Har hatt samme problem med Asus A7N8X Deluxe. Det rare er at utgangen i front gir lyd, mens utgangen bak er død. Kan du teste om det er det sammen hos deg? Lenke til kommentar
insider Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Hvis det er et pci kort så har jeg det samme probbet, det sluttet å funke sånn helt uten vidre akuratt som the intergrete lydkortet bare tokk over Bryr meg ikke så mye om det siden det er netsen et bedre lydkort på hket en det jeg har Lenke til kommentar
Azzbicker Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2004 Det er lydkortet som er integrert i hovedkortet det er snakk om? Eller har du ødelagt en PCI-slot? Sluttet det/den bare å funke sånn helt uten vidre, du gjorde ingenting? er det intergrerte... nei gjorde ingen ting.. plutselig var det dødt Lenke til kommentar
Azzbicker Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2004 Har hatt samme problem med Asus A7N8X Deluxe. Det rare er at utgangen i front gir lyd, mens utgangen bak er død. Kan du teste om det er det sammen hos deg? Det har jeg faktisk ikke prøvd... skal prøve.. men det er da merkelig Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Eg syns lyden i mitt Asus a7n8x dlx var dårlig så eg investerte i eit Audigy2 Lenke til kommentar
Azzbicker Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2004 Eg syns lyden i mitt Asus a7n8x dlx var dårlig så eg investerte i eit Audigy2 hehe... ja... men får meg til å tro at det er noe feil med hk da... siden ikke lydkortet virker... kan jo kjøpe nytt lydkort... ekke det... men hater at det er noe som ikke virker hehe.... Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Ta en komplett ut-installering av nforce drivere, også re-installer, sjekk at instillingene i sound storm er riktige, også bør det funke! Det skal ganske mye til å få et integrert lykort til å herpes! Lenke til kommentar
LA8464 Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Hei, i bios er det en av/på funksjon for lyd Lenke til kommentar
ghost7 Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 har samme problem. lydkortet berre slutta å funka sånn utan videre(a7n8x dlx rev 2) har prøvd alt men det ser ut til at det er hardwaren som er fucka... tørr ikkje sende inn på garantien sida det tar so lang tid og det er eksamens tider no... Lenke til kommentar
Azzbicker Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2004 Ta en komplett ut-installering av nforce drivere, også re-installer, sjekk at instillingene i sound storm er riktige, også bør det funke! Det skal ganske mye til å få et integrert lykort til å herpes! Har så klart gjort dette... formatert flere ganger... funker ikke... Hei, i bios er det en av/på funksjon for lyd så klart vet jeg det... den er IKKE skrudd av... har samme problem. lydkortet berre slutta å funka sånn utan videre(a7n8x dlx rev 2) har prøvd alt men det ser ut til at det er hardwaren som er fucka... tørr ikkje sende inn på garantien sida det tar so lang tid og det er eksamens tider no... sjkønner... samme tenker jeg... Lenke til kommentar
Azzbicker Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2004 Er systemet klokka ? nope Lenke til kommentar
snorreh Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Kanskje denne FAQ'en kan hjelpe deg å finne årsaken til feilen? http://www.nforcershq.com/forum/viewtopic.php?t=23721 Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Har hatt samme problem med Asus A7N8X Deluxe. Det rare er at utgangen i front gir lyd, mens utgangen bak er død. Kan du teste om det er det sammen hos deg? Lydutgangene bak virker ikke om du kobler til lyd i fornt o.l Lenke til kommentar
laerda Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 det kommer ikke så mye lyd om vulumet står på mute, det har hendt meg noen ganger at windows har muta lyden uten at jeg har bedt om det Lenke til kommentar
Omnikron Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 aldri opplevd problemer med mitt integrerte lydkort, men så har jeg ASUS A7N8X-E Deluxe da, veit ikke om det er noen forskjell på lyden. Prøvd å installere nv mixer osv? Lenke til kommentar
milkwood Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Gammel tråd, men funnet noe løsning? har asus a7n8x deluxe. og utgangene til lyd har sluttet å virka bak... kobler jeg til panelet i front fungerer det der. Slik jeg har forstått må jeg velge mellom frontpanel eller bak..greit nok det.. men da burde bak funka når jeg tar vekk frontpanelen forslag?= Lenke til kommentar
milkwood Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Fant ut at det var en jumper jeg har fjerna når jeg monterte front panelet for lenge siden. Dette har jeg glemt. fant det ut nå og kobla på jumperen. og lyden funka bak!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå