Elyas Machera Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Ville gått i tog hvis jeg bodde på et større sted, men hvor jeg bor er det bare gamle pensjonister som går i tog Lenke til kommentar
Decline Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 å støtte statsterrorisme er vel bedre. fin moral. Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 å støtte statsterrorisme er vel bedre. fin moral. Regner med det var farke du siktet til, men han skriver da vitterlig at han av samme grunn nekter å støtte Israel. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Jeg gikk i tog, både med RU og Palestinakommiteen. Deretter var jeg med RU folka på kontoret deres før vi gikk i Nygårdsparken og grillet. Der ble vi sittende en goooood stund, samt at vi spilte litt fotball og lekte gjemsel med noen unger vi traff der Koseligste 1. mai jeg har vært med på, som jeg kan huske. Har en pappa som er RV mann, så jeg har liksom alltid vært med å gå i tog på 1. Mai. Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Jobbet. Det var jo tross alt 133% Tror jeg aldri har feiret 1. mai med tog osv... Det er altfor tidlig og jeg liker å sove lenge. 2000.- brutto for 8 timer er ikke noe jeg sier nei takk til... Men jeg hang opp flagget på jobben da Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Jobbet. Det var jo tross alt 133% Tror jeg aldri har feiret 1. mai med tog osv... Det er altfor tidlig og jeg liker å sove lenge. 2000.- brutto for 8 timer er ikke noe jeg sier nei takk til... Men jeg hang opp flagget på jobben da Støtter den. Selv flagget jeg i kassa på statoil med 100% tillegg i går. Lenke til kommentar
Signatur Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Jobbet, som vanlig på 1.mai. Trassjobbing. Siden det ikke er veldig sannsynlig at 1. mai blir avskaffet, som jeg egentlig vil, så synes jeg vi også skal innføre "arbeidsgivers dag". En dag i året hvor vi arbeidere jobber gratis for vår kjære arbeidsgiver. Hva synes dere ? Lenke til kommentar
alexf Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Hehe. Men, som foreløbig arbeider må jeg si det er lite aktuellt. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Jobbet, som vanlig på 1.mai. Trassjobbing. Siden det ikke er veldig sannsynlig at 1. mai blir avskaffet, som jeg egentlig vil, så synes jeg vi også skal innføre "arbeidsgivers dag". En dag i året hvor vi arbeidere jobber gratis for vår kjære arbeidsgiver. Hva synes dere ? eeeeeeeeeeeha! Men enig, egentlig burde første mai avskaffes som fridag. Man kan gjerne kalle det arbeidernes dag, men flytt fridagen til 8. mai. Det synes jeg er viktigere å markere. Lenke til kommentar
Decline Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Jobbet, som vanlig på 1.mai. Trassjobbing. Siden det ikke er veldig sannsynlig at 1. mai blir avskaffet, som jeg egentlig vil, så synes jeg vi også skal innføre "arbeidsgivers dag". En dag i året hvor vi arbeidere jobber gratis for vår kjære arbeidsgiver. Hva synes dere ? Hva jeg synes? Jeg synes du er sprø jephque, ok da gikk veldig fort over den... Men den passer vel uansett til enkelte andre her Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 jeg markerte 1. Mai med å spille fotball i 3 -4 timer, og hoppe på tramoline! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Jobbet, som vanlig på 1.mai. Trassjobbing. Siden det ikke er veldig sannsynlig at 1. mai blir avskaffet, som jeg egentlig vil, så synes jeg vi også skal innføre "arbeidsgivers dag". En dag i året hvor vi arbeidere jobber gratis for vår kjære arbeidsgiver. Hva synes dere ? Idioti. Lenke til kommentar
OeO Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 eeeeeeeeeeeha! Men enig, egentlig burde første mai avskaffes som fridag. Man kan gjerne kalle det arbeidernes dag, men flytt fridagen til 8. mai. Det synes jeg er viktigere å markere. Hva er galt med deg? Avskaffe 1. mai som fridag til fordel for 8? LA OSS HA BEGGE! Lenke til kommentar
stian-hg Skrevet 3. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2004 Men enig, egentlig burde første mai avskaffes som fridag. Siden det ikke er veldig sannsynlig at 1. mai blir avskaffet, som jeg egentlig vil, Den dagen fagforeningenes rolle er utspilt og arbeidsgiver og ansatte lever i fred og harmoni med hverandre så gjerne for meg. Inntil det skjer så er 1. mai tross alt et symbol på hva som er oppnådd gjennom det siste århundre på den fronten. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 eeeeeeeeeeeha! Men enig, egentlig burde første mai avskaffes som fridag. Man kan gjerne kalle det arbeidernes dag, men flytt fridagen til 8. mai. Det synes jeg er viktigere å markere. Hva er galt med deg? Avskaffe 1. mai som fridag til fordel for 8? LA OSS HA BEGGE! 8. mai er meget viktigere. Frigjøringen må feires mer her i landet. 1ste mai er bare en dag hvor kranglete folk går i tog, og butikkene ikke er åpne. Desverre kan vi neppe ha begge fridagene, Norge har allerede mye mer ferie og fri en andre. Og norsk industri er ikke lønnsom enda. Men selvsagt, hvis man i tillegg innfører arbeidsgiverens dag, hvor man jobber gratis, går de topp i opp Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Hva med å innføre bytteplass-dagen? Der vaskekona blir sjefen, og sjefen vasker dass? Lenke til kommentar
FreeBSD Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 (endret) Desverre kan vi neppe ha begge fridagene, Norge har allerede mye mer ferie og fri en andre. Og norsk industri er ikke lønnsom enda. Men selvsagt, hvis man i tillegg innfører arbeidsgiverens dag, hvor man jobber gratis, går de topp i opp Hvis man innfører en dag for arbeideren og en for arbeidsgiveren vil vel igrunn vinninga gå opp i spinninga - da er det vel mer logisk at begge parter blir der de er, altså på arbeidplassen? Endret 3. mai 2004 av FreeBSD Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Desverre kan vi neppe ha begge fridagene, Norge har allerede mye mer ferie og fri en andre. Og norsk industri er ikke lønnsom enda. Men selvsagt, hvis man i tillegg innfører arbeidsgiverens dag, hvor man jobber gratis, går de topp i opp Hvis man innfører en dag for arbeideren og en for arbeidsgiveren vil vel igrunn vinninga gå opp i spinninga - da er det vel mer logisk at begge parter blir der de er, altså på arbeidplassen? Det var jo poenget mitt det da.. siterer meg selv: . Men selvsagt, hvis man i tillegg innfører arbeidsgiverens dag, hvor man jobber gratis, går det opp i opp Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Men enig, egentlig burde første mai avskaffes som fridag. Siden det ikke er veldig sannsynlig at 1. mai blir avskaffet, som jeg egentlig vil, Den dagen fagforeningenes rolle er utspilt og arbeidsgiver og ansatte lever i fred og harmoni med hverandre så gjerne for meg. Inntil det skjer så er 1. mai tross alt et symbol på hva som er oppnådd gjennom det siste århundre på den fronten. Kommer aldri til å skje. Selv om en del TINA-ideologer tror det allerede har skjedd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå