Gå til innhold

Hvordan markerte du 1. mai?

Anbefalte innlegg

Dette skulle vi hatt en poll for, men hvordan markerer egentlig våre kjære forumbrukere 1. mai? Tog? Fyll? Jobb? Ingenting?

Jeg for min del er organisert i NOPEF, men er desverre ikke så opptatt av rettigheter som jeg burde være. Jeg sov dermed ekstra lenge i går og gikk ut på byen senere på kvelden. Ingen markering fra min side. Dette angrer jeg på i dag...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I min familie er det tradisjon for at vi jobber (gjerne bråkejobber som høytrykkspyler etc) på 1.mai. Dessuten flagget på halv stang.

Da jeg er russ iår og var på fest natt til 1. sov jeg til 12, sto opp og malte kvist (bra bråkejobb som viser hele nabolaget at her er det ikke mye første mai feiring). Fra kl 16 vorsa jeg og vi dro på Tryvann og hadde max pardy. Første mai er en fridag som er fin til å vaske bil/hus på og eventuelt sette istand båten eller male.

Lenke til kommentar

Store kontraster her hvertfall :)

1. mai er arbeiderenes fridag og dermed bør man få gjøre som man vil. Hvis naboen hadde spylt verandaen i går og samtidig hatt flagget på halv stang, hadde jeg kanskje brukt verandaen som do når jeg kom hjem i natt, siden dette oftest er en bevisst provokasjon.

EDIT: la til det med flagget

Endret av stian-hg
Lenke til kommentar
Fredag var jeg i frognerparken, og i går slappet jeg av og tok litt paracet...

Er ikke arbeider, og hvis jeg skal forhandle med noen blir det med pappa... hehe

Du kan da støtte palestina på 1. mai. Selv gikk jeg bak parolen: Solidaritet med palestinerne og samlet inn penger til norsk folkehjelp som gikk til palestina.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990

Drakk meg litt full og hadde det ganske kjekt! Tok en tur på Peppes Pizza og... Feiret egentlig ikke 1. mai i det hele tatt.

Lenke til kommentar

så film og slappet av...og brente cder 3 meter fra en tidligere politimann :O

Lite med tog her i spania ja.. og glad er jeg for det, det fins ikke noe verre enn nordmenn som stenger av gater og går tog i utlandet.

Men full støtte til dere som brukte dagen til noe fornuftig, gikk i tog :)

Edit: Flagget med et lite-flagg på høyttaleren :p

Endret av Decline
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...