stian-hg Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Dette skulle vi hatt en poll for, men hvordan markerer egentlig våre kjære forumbrukere 1. mai? Tog? Fyll? Jobb? Ingenting? Jeg for min del er organisert i NOPEF, men er desverre ikke så opptatt av rettigheter som jeg burde være. Jeg sov dermed ekstra lenge i går og gikk ut på byen senere på kvelden. Ingen markering fra min side. Dette angrer jeg på i dag... Lenke til kommentar
kag Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Jobbet. (... var 100% i går jo ...) Lenke til kommentar
FiskePinna Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 I min familie er det tradisjon for at vi jobber (gjerne bråkejobber som høytrykkspyler etc) på 1.mai. Dessuten flagget på halv stang. Da jeg er russ iår og var på fest natt til 1. sov jeg til 12, sto opp og malte kvist (bra bråkejobb som viser hele nabolaget at her er det ikke mye første mai feiring). Fra kl 16 vorsa jeg og vi dro på Tryvann og hadde max pardy. Første mai er en fridag som er fin til å vaske bil/hus på og eventuelt sette istand båten eller male. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 I min familie er det tradisjon for at vi jobber (gjerne bråkejobber som høytrykkspyler etc) på 1.mai. Dessuten flagget på halv stang. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Slappa av som en god proletar. (ikke noe tog på meg) Lenke til kommentar
farke Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Raka i hagen, brente litt bråte og høytrykkspylte verandaen, før jeg slaska'n med en sekspack kalde. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Gikk i tog såklart. Og hentet folk, fikset og mekket til åpent møte på kvelden og var på å pent møte med masse diskusjon, god mat, innledninger og teatersport. Fin 1. mai. Lenke til kommentar
stian-hg Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2004 (endret) Store kontraster her hvertfall 1. mai er arbeiderenes fridag og dermed bør man få gjøre som man vil. Hvis naboen hadde spylt verandaen i går og samtidig hatt flagget på halv stang, hadde jeg kanskje brukt verandaen som do når jeg kom hjem i natt, siden dette oftest er en bevisst provokasjon. EDIT: la til det med flagget Endret 2. mai 2004 av stian-hg Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Nei, 1. mai er arbeidernes internasjonale kampdag. Lenke til kommentar
OeO Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Fredag var jeg i frognerparken, og i går slappet jeg av og tok litt paracet... Er ikke arbeider, og hvis jeg skal forhandle med noen blir det med pappa... hehe Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Fredag var jeg i frognerparken, og i går slappet jeg av og tok litt paracet... Er ikke arbeider, og hvis jeg skal forhandle med noen blir det med pappa... hehe Du kan da støtte palestina på 1. mai. Selv gikk jeg bak parolen: Solidaritet med palestinerne og samlet inn penger til norsk folkehjelp som gikk til palestina. Lenke til kommentar
OeO Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Kunne jeg sikkert ja, derimot har jeg aldri hatt som tradisjon å gå i 1. mai tog. Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990 Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Drakk meg litt full og hadde det ganske kjekt! Tok en tur på Peppes Pizza og... Feiret egentlig ikke 1. mai i det hele tatt. Lenke til kommentar
alexf Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Hadde ikke gått i tog om de hadde betalt meg for det. Føyer meg fint inn i rekken av dem som mener at 1. mai er en fin dag å gjøre hus/hage arbeid på. Lenke til kommentar
stian-hg Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2004 Nei, 1. mai er arbeidernes internasjonale kampdag. Ja, definisjonen er vel slik, men praksisen... Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 (endret) Feiret med å ikke løfte en finger for å jobbe og drakk på kvelden (russetid vettu ). edit: Togene var alt for tidlig, hadde ingen mulighet til å stå opp før klokken 15, jamført russetid. Endret 2. mai 2004 av SBS Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Slappet av med en god bok. (Armor av John Steakley) Lenke til kommentar
Decline Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 (endret) så film og slappet av...og brente cder 3 meter fra en tidligere politimann :O Lite med tog her i spania ja.. og glad er jeg for det, det fins ikke noe verre enn nordmenn som stenger av gater og går tog i utlandet. Men full støtte til dere som brukte dagen til noe fornuftig, gikk i tog Edit: Flagget med et lite-flagg på høyttaleren Endret 2. mai 2004 av Decline Lenke til kommentar
The President Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Gikk i Marihuana marsjen selvsagt Lenke til kommentar
farke Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Du kan da støtte palestina på 1. mai. Nei hvorfor det? Å støtte en gjeng terrorister er ikke akkurat en aktivitet som ligger meg nær (dermed får heller aldri Israel min støtte). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå