Serginho Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Hei Jeg skal kjøpe meg ny mobil men vet ikke hvilken. Jeg skal ha abonoment. Enten djuice eller youngtalk. Jeg har hørt at young talk er bra, er det ikke? Jeg ringer ikke så mye sender mest sms. Jeg vil ha en mobil med kamera som ikke er for dyr. Går å tenker på SE z600, t630 eller den nye samsung x600!? Samsungen tar best bilder av disse tre.. eller? Den har best lyd. Hvem burde jeg velge. Vet om en som hadde z600, den tok veldig bra bilder. Men det er kanskje fordi jeg hadde siemens mc60 før og den tar elendige bilder. Er samsung x600 egentlig stor? Har bare sett bilder av den på nettet, og den ser litt stor ut. Vil ikke ha en mobil som er veldig vanskelig/tungvindt å skrive sms på heller.z600 er litt klumpette men det gjør vel ikke så mye. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 hvis jeg var deg ville jeg ha valgt t630 den har alt og du kommer ikke til å bli lei av den. Det som er bra med samsung e700 er skjerm,kamra og design etter min mening men t630 har ikke så dårlige bilder. t630 i svart farge er kul az, velg den og livet dit er bra igjen............... Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 jeg ville ha gått for t630 eller z600. De har omtrent de samme funksjonene, men t630 har lengre batteritid og lengre taletid ogerikke klipp klapp telefon. Mens z600 er en klipp klapp telefon. Men velg t630...............et godt valg.. Lenke til kommentar
Bartao Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Er du opptat av gode bilder vinner x600 lett. jeg ville valgt den.(kanskje fordi jeg ikke liker se så godt ) men men Lykke til.. Lenke til kommentar
cky_bob Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 hallo! hadde jeg vert deg ville jeg kjøpt meg en Samsung E700 men Djuice, hvis du sender mye meldinger! Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Samsung SGH-X600 er ikke stor nei.. X600 tar nok best bilder av de tre.. har du bare sett bilder tatt med en MC60 ser alt bra ut.. Selv liker jeg ikke tasteoppsettet på X600, dessuten mangler den blåtann.. Z600 VS T630 blir vell mer en smakssak.. Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Z600 og T630 er så å si "like" funksjonsmessig. Det finnes mange tråder om de to rivalene der fra før ja Men jeg ville gått for Z600 av de to. Har ikke testet den selv, men jeg har hatt T630 og Z600 er billigere enn Z600 mener jeg helt bestemt (Sjekk prisguide hvis jeg atr feil) Men som sagt, ganske like telefoner. Hovedforskjell er klapp og ikke klapp telefon Lenke til kommentar
Solarstone Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 kjøpte meg Z600 istad og selv om T630 er aldri så fin den også, så virker Z600 som en mob med mye særpreg som er fint for de som ønsker stil. tlf sitter godt i hånda for de med store hender...+ dama mi ble veldig misunelig...hehe selv om hun har den nyeste fra Samsung:P uansett, t630 virker som en tlf som er veldig mye oppskrytt akkurat som nokia 6230, sikkert en OK mob for alldel, men hvis batteriene ikke holder mål ++ hva er da vitsen.. for å hjelpe andre på vei, Z600 er den duppe ditten jeg har blitt mest glad for å ha kjøpt i mitt liv..Peace! Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Har ikke testet den selv, men jeg har hatt T630 og Z600 er billigere enn Z600 mener jeg helt bestemt Du mener helt bestemt at Z600 er billigere enn Z600? Det må jeg sjekke. Bra tilbud egentlig Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Får vel slenge meg på her jeg da... Jeg anbefaler Sony Ericsson T630 til deg Det er en bra mobil med masse bra og nyttige funksjoner, som bluetooth for eksempel hvis du skal overføre bilder til andre mobiler med bluetotth eller PC. Det finnes jo utallige å velge mellom, men jeg anbefaler SE T630 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå