Zethyr Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 for mye striper.. sett ned opacity. Lenke til kommentar
Tyc0 Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 stilig.. litt mørk men det spørs jo hvordan siden ser ut ellers... det passer sikkert med siden håper jeg.. det va kult Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Jeg er ikke helt sikker på om jeg likte de dottene. De ble litt forstyrrende. Videre syns jeg den hvite streken nederst der er for dominerende borte ved SAS-mannen. Dessuten likte jeg ikke fonten altfor godt. Ellers syns jeg det var bra Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Veldig bra! Tror du til fordel kan droppe den linja som går gjennom teksten, og få frem "A counter strike clan" bedre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Den likte jeg! Bra jobbet. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Najs den, kanskje litt vanskelig å fokusere på. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Ganske fin! Reagerte litt på fonten du har brukt though, den var liksom litt rar.... på en måte.. "A counter strike clan" kommer veldig dårlig fram. Får vi sjå resten av designet også kanskje? Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 3. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2004 link Prøvde å fikse litt på den, men ble ikke fornøyd. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Mye bedre Gleder meg til å se hele designet Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Veldig bra! Likte ikke helt fontvalget på "Team Sanguinary", menmen. Bra jobba Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 4. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2004 Synes alle jeg bør skifte font? Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Faar ikke opp bildet jeg.. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Synes alle jeg bør skifte font? Litt vanskelig å si med mindre vi får se resten av siden.. Lenge til den blir ferdig eller? Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 4. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2004 Nei, ikke så veldig. PS! Jeg gidder ikke å bruke mye tid på slike cs-sider. Du vet sikkert grunnen. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 De horisontale strekene ved teksten passet ikke inn. Vekk med dem. Fonten likte jeg ikke, og det ble litt for mye oransje i bildet. Det hadde nok hjulpet å lage en veldig enkel layout (html) slik at vi kan se hvordan det skal se ut til slutt. Lenke til kommentar
sven-o Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 (endret) Stygg font? Pøh! Syntes den var fet jeg. Digga hele headeren egentlig. Endret 4. mai 2004 av sven-o Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Ble litt for enkelt syns jeg, men headeren passa inn. Og såklart skal du ikke bruke tables til layout på den endelige versjonen Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 5. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2004 Siden skal være veldig enkel. Jeg prøvde å fikse noe mer på headeren, men det ble gjerne bare dårligere. link Hva synes dere. Det er en cs-klan. Hallo! Gidder ikke å bruke tid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå