Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Ødelagt router eller feil settings?

Anbefalte innlegg

Kjøpte for to uker siden en 3com officeconnect 11g router med to usb wifi kort. Jeg har følgende problem:

Etter å ha satt opp alt kommer jeg fint på internett og alt er bare fryd og gammen, etterhvert vil plutselig ikke alle pcene på (to pcer i nettverk) og så vil ingen. Ved å restarte routeren fungerer det igjen. Wlan led'en slukkes nå og da og det virker som at routeren rett og slett kutter connectionen av seg selv. Nå har jeg ligget online i 7 timer uten problemer men med den følgen at nedlasting ikke kommer opp i hastigheter høyere enn 28kbit/s. Jeg har en 1mbit linje og har nå koblet pcen direkte gjennom nettverkskort til adsl modemet. Dette fungerer uten feil. Hva kan være feil? Siden jeg kommer på internet men den kutter meg og at den er treg...

på forhånd takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde akkurat samme problem med Billion ruteren min... da ga jeg opp etter og ha lagt inn nyeste firmware og kontaktet kundeservice...

Ruteren ble bare ståenes under et bord med adapter i i noen par måneder... så plutselig en dag så virket den ( fant det ut under et lan)

rare greier...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...