Jørgen Sørheim Skrevet 6. april 2002 Del Skrevet 6. april 2002 noen som har en forhandler til meg? har prøvd clasohlson, biltema og mobildata (tidligere elektronikksenteret). hjelp, hjelp. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 9. april 2002 Del Skrevet 9. april 2002 Jeg fant en på Classern jeg. Du må søke på potensiometer. Du kan også spørre i hjelpe disken. Det de har er på 20ohm ,noe som passer til mine vifter. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. april 2002 Forfatter Del Skrevet 9. april 2002 var der og spurte, men de stod som noen spørsmålstegn.. visste ikke hva jeg snakket om når jeg ba om en "rheostat" eller "variabel motstand". søkte på websidene deres, men potensiometer er utgått.. :/ Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. april 2002 Forfatter Del Skrevet 9. april 2002 hehe.. får tusle bortom i morgen, da.. :smile: Lenke til kommentar
Xell Skrevet 10. april 2002 Del Skrevet 10. april 2002 Quote: psilocybe skrev (2002-04-09 16:56):hehe.. får tusle bortom i morgen, da.. :smile: ta å noterned det varenummeret du fant på weben. når du kommer til clasern går du til en av de små terminalene og taster inn vare nummeret, da får du opp hvilket hyllenummer det ligger på. Hvis ikke terminalene virker (det hender) går du til infodesken og ber de slå inn varenummeret og så forteller de deg hylle nummeret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå