Ice T Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Hei! Jeg er på jakt etter å bytte ut prosessorkjøleren min, og har da tenkt å kjøpe meg en av disse. Disse er sortert etter hvilken jeg vil ha som valg nummer 1, 2 og så videre; SP445B15-F PolarStream™ SP420B8-2 CopperStream II™ SP432B5 EasyStream IV™ SP411C5-2 QuieTude IV™ Disse ser bra ut, kjøler bra, koster ikke en formue og hadde passet bra i mitt kabinett. Er det noen av dere Guru'er som vet hvem som forhandler disse her i Norge? Hvor kan jeg handle disse over disk raskest mulig og til en "overkommelig" pris? Er det noen her som har erfaring med bruk av disse? Er spesielt på jakt etter PolarStreamen - har ikke funnet noen nettshopper som forhandler denne enda. Fant QuieTude IV hos en del forhandlere, men er "minst lysten på" akkurat denne da. Ice T. Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Hvordan vet du hva de koster i Norge når ingen forhandler dem? Finnes jo dessuten nok av brukbare kjølere til p4, hvor mye har du tenkt å bruke? Lenke til kommentar
Ice T Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2004 (endret) Hei - Spire CPU-Vifte QuieTude IV koster fra rundt kr 180,- og opp til litt over kr 200,- (205 hos Komplett) og etter å ha lest om disse viftene i det store utland, så ser dem ut til å ha et rykte på seg som rimelige, gode og til tider et steel til den kjølejobben de gjør i forhold til prisen på viften. Har dessuten sansen for den isblå fargen siden den allerede er tatt i bruk i kabinettet fra før av. Prisen, så billig som mulig, men har ingen problemer med å bruke noen hundre kroner på å finne noe som ser bra ut, kjøler bra og ikke bråker som et jagerfly... Ice T Endret 2. mai 2004 av Ice T Lenke til kommentar
Ice T Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2004 Jeg vet at det bare er å vente til i morgen og ringe til noen av disse butikkene som selger en eller annen form for vifte fra Spire, men tenkte at dersom noen viste hvem som har et av de 2 første valgene mine på lager, så ville jeg spare noe tid. Ice T. Lenke til kommentar
marcen Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 (endret) På quad kan man bestille varer som ikke står på listen... Edit: De har en del Spire-vifter på quad (link) fra før! Endret 2. mai 2004 av marcen Lenke til kommentar
Ice T Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2004 (endret) Takk marcen - quad ser ut til å være en grei plass å starte ja Prisene deres så greie ut, de har ikke akkurat dem jeg er på jakt etter, men så lenge dem har noen av modellene deres allerede, kanskje de kan skaffe den jeg vil ha raskt og til en grei pris... Ice T. Endret 2. mai 2004 av Ice T Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå