Yidaki Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Heisann Bare et spørsmål til dere som har spilt Painkiller. I begynnelsen av spillet, eller rettere sagt i Catakombene, er det en end level boss som jeg ikke klarer. Han kommer ut av noen slags hender, og i bakgrunnen er der en avgrunn med flammer som slikker opp. Hvordan dreper jeg ham. Har prøvd alt men ingenting biter på. Skal han lokkes ut i flammene eler noe? Plz hjelp meg noen Lenke til kommentar
hhhhhhhh Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Har akkurat samme problem som deg. Men jeg har ikke giddet å spille mer. Lenke til kommentar
Yidaki Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2004 Oi, ok..åhh så irriterende da, må jo være en måte å klare det på. Sikkert ein enkel løsning på det, prøvde å lokke ham inn i ilden og hendene...jaja, ønsker uansett svar fra andre som eventuelt har kommet gjennom der. Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Se opp i taket, der er det ei luke. skyt den, og lokk han ut i lyset. så kan du drepe han. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Painkiller hørtes nesten litt bra ut? Er det noe dere kan anbefale å skafe? Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Det er morsomt i en time, så blir det litt veldig mye ensformig Lenke til kommentar
Yidaki Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2004 Se opp i taket, der er det ei luke. skyt den, og lokk han ut i lyset. så kan du drepe han. Åhh..der ja, glimrende:) takk takk, det burde jeg nesten sett da..uff, litt flau nå. Men endelig kan jeg fortsette Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 (endret) Det er morsomt i en time, så blir det litt veldig mye ensformig Kunne ikke sagt det bedre selv... Kult ei stund, men etter ei stund slokker flammene...Akkurat som Firestarter... Og til deg, Yiaki; Det er fire hoved-bosser du skal ta! Den du drepte nå er bare en miniatyr-boss!!! Du bør passe på for like måter å drepe bosser på! (måten med å eliminere fienden uten skudd) Endret 2. mai 2004 av MeTa][iC Lenke til kommentar
Monsoon Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Om du har en liten sadist i deg så er Painkiller morsomt utover et par timer også. Likte du Serious Sam kommer du til å like Painkiller fordi om du ser bortifra undead themet så er det samme opplegg med bedre grafikk og Havoc fysikk motoren for ekstra show. Sjøl får jeg aldri nok av å plante påler gjennom hodet på folk og se dem spinne ned fra tak, men det er meg da. Et problem er at de første par brettene kan være kjedelige før en får tilgang til litt mer voldsomme våpen og tempoet på fienden blir pumpa opp så du virkelig føler deg overmanna og som Bruce Willis på steroider. Jeg vil påstå det er en noe replayability her og da du kan låse opp forskjellige typer bonuser ved å gå tilbake til tidligere brett og møte krava etter du er blitt bedre. Bonuser som igjen kan brukes til å leike med fienden for å gruse dem enda hardere enn før. Det er forbanna synd det ikke er en co-op mode for det kunne gitt litt mer å komme tilbake til. Multiplayeren som den er nå er lite å skryte av og når du ikke gidder mer av singleplayeren så er det slutt. Et tips: kjør rett på Insomnia vanskelighetsgrad ettersom easy mode kan rundes i søvne. Lenke til kommentar
Co[]V[]bster Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Helt ærlig så synes jeg spillet er ett skikkelig "fritidsproblem"... har du ikke noe annet å gjøre er painkiller faktisk kjempe gøy å spille! Kan faktisk anbefale det Lenke til kommentar
King of Ice Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 painkiller ruller max det har jo en tendens til å være litt urydig men det er veldig bra Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Akk ja, jeg har fortsatt ikke fått spillet til å fungere Starter opp spillet, men faller raskt tilbake til desktop. Har installert den såkalte "CD fix", men det hjelper ikke. Noen tips om hva jeg kan prøve? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Hjelp!!! Noen som vet hvordan jeg kverker Lucifer??? Når jeg får drept 64 fiender, får jeg se Lucifer, men det går jo ikke an å skade han!!! MÅ HA HJELP!! Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 [iC,16/05/2004 : 21:27]Hjelp!!!Noen som vet hvordan jeg kverker Lucifer??? Når jeg får drept 64 fiender, får jeg se Lucifer, men det går jo ikke an å skade han!!! MÅ HA HJELP!! Har ikke kommet så langt selv, men du finner sikkert tips her Lenke til kommentar
General_Wang Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Painkiller er ikke det mest innovative spillet utgitt den senere tid, det fortsetter omtrent der Serious Sam slutter, men tar det hele litt lenger. Det er en eneste stor fragfest, men det som skiller Serious Sam og Painkiller er grafikk og kreativitet når det gjelder våpen og dødsanimasjoner, bare det at spillet bruker ragdoll hever underholdningsgraden flere hakk, det er ikke mye som slår det å sende din fiende høyt til himmels med et par hagleskudd for så å sende et par velrettede trestaker igjennom armene hans så han blir hengende på veggen. Som en her sa så gikk han lei etter en time eller to, mens andre holder ut litt lenger er det flere som ser på det som et 'fritidsproblem spill', kjeder du deg eller har ikke noe annet å bruke tiden på og vil bare slappe av litt er dette et spill som mer enn duger til å slå ihjel noen timer. Bra oppfinnsomhet på vanlige monster og bosser, våpen og brett, og det hele ser ganske så pent ut med en bra FPS (frames per second). Alle brettene er laget i Maya. Anbefaler å spille det med et par 'juksekoder', gå i konsoll og skriv inn 'PKKEEPBODIES', og 'PKKEEPDECALS'. Nå blir alle de døde monstrene og blod og gørr værende for alltid istedenfor å forsvinne etter noen sekunder. OBS!: Krever bra maskin. Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Det er morsomt i en time, så blir det litt veldig mye ensformig Akkurat det samme som jeg opplevde Lenke til kommentar
MorenDin Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 har ikke spilt det ennå men har planer om skaffe det tror jeg... er en stor fan av Serious Sam. I Serious Sam kunne mann ende opp med 1000vis av kills etter et brett. Er det sånn her? eller er 50 pr brett eller no? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 (endret) Ja. Du blir ledet inn i sone der alle dørene stenges, så må du drepe horder med monstre før dørene åpnes og du kommer til neste store rom. Ganske mye likt Serious Sam, bare med MYE bedre grafikk og fysikkmotor. F.eks. bruker du stakegun (som er en kanon som skyter svære trestaker), og monstrene står når en vegg, blir de nagla fast i veggen der du treffer dem. Kan gå opp til dem og se de henger og dingler. Endret 16. mai 2004 av Bitex Lenke til kommentar
Monsoon Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Det er rundt omkring 20 baner +/- litt avhengig av vanskelighetsgraden du velger og på hver er det fra 100 til 400 fiender. Med andre ord det kommer ikke helt opp i folkemord klassen med Sam, men du har en del å bite tak i. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Han drithøye på kirkegården etter katedralen, hvordan ta ham? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå