Gå til innhold

Omg, herlig grafikk og lyd her..

Anbefalte innlegg

Musikken er overlegen, for første gang omtrent synes jeg virkelig musikk på et nettsted passer ordentlig til siden (Meste er fra spillet selv). Og grafikken på seksjonene "Comics" og "Visuals" er jo helt rå..

Resten av siden er ganske uoversiketlig da.. (NB: ikke min, en venn gav meg linken)

L2 Side

Endret av Anders81
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

OT - Jibril, spiller selv, kan anbefale det. Det går sakte i starten (mye xp-farming) men etterhvert blir det tydeligere og tydeligere hvor dypt spillet er, også gameplay messig (Clan-systemet er overlegent).

Lenke til kommentar
Hva er så 'wow' med den siden? :dontgetit:

Ikke noe spesielt 'wow' med den, men musikken var vanvittig avslappende ;) Men grafikken var ikke veldig imponerende tho... :ermm:

Hmm, musikken er jo (blandt annet) norske Secret Garden - Nocturne (beste låta som noensinne har vunnet grandprix)... :)

Lenke til kommentar
Men grafikken var ikke veldig imponerende tho...  :ermm:

Nei hvem som helst hadde jo greid å tegne det bildet Anders81 la inn på forumet...

Det er ikke SÅ fantastisk, dessuten kan det likegodt være 3d-grafikk, noe de aller fleste spillutviklere har folk som har dreisen på...

Uansett: bra bilder gjør IKKE en side bra. Spesiellt ikke i dette tilfellet, hvor siden er rotete lagt opp, har bakgrunnsmusikk og er ALT for liten til å presentere informasjon på en fornuftig måte.

Lenke til kommentar
Men grafikken var ikke veldig imponerende tho...  :ermm:

Nei hvem som helst hadde jo greid å tegne det bildet Anders81 la inn på forumet...

Jeg snakket ikke om bildene på siden... Mente "layout-grafikken" (er det noe som heter det :p ??)... Men det bildet er vel et bilde fra spillutviklerne elns?

Edit: Anders... No need to be upset ;) Bildene er jo bra! :) Men her ser vi kanskje mer på brukervennlighet, og design ;):grin:

Endret av Jibril2k
Lenke til kommentar
Musikken er overlegen, for første gang omtrent synes jeg virkelig musikk på et nettsted passer ordentlig til siden (Meste er fra spillet selv). Og grafikken på seksjonene "Comics" og "Visuals" er jo helt rå..

Resten av siden er ganske uoversiketlig da.. (NB: ikke min, en venn gav meg linken)

L2 Side

Bandwidth Limit Exceeded

The server is temporarily unable to service your request due to the site owner reaching his/her bandwidth limit. Please try again later.

Jeg trur jeg try again later jeg :thumbdown:

Endret av yrjan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...