Forrest Gump Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 (endret) For en tid tilbake så var det en orm på nettet som fikk XP til å avslutte maskinen etter 30 sekunder tror jeg det var. Er det noen her som kan si meg hva ormen heter og kanskje også vet navnet på sikkerhetsoppdateringen som jeg må ha. Ser nå att det er noe som hetter 32 sasser som er noe liknende, men vil gjerne ha svar på hvilken oppdatering jeg må ha. ##Topic har blitt endret av moderator. Vennligst prøv bedre neste gang - Blib## Endret 2. mai 2004 av Blib Lenke til kommentar
Pyro Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Den som var ifjor sommer var Blaster worm og den fikk du fjerna ved å laste ned win upd. og blaster fix. Den nye der har ikke jeg hørt om . Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Sasser Sasser B Her står det mer om disse virusene og hvordan du kan fjerne de. Det er også lagt ut verktøy for å fjerne de. Tror ikke Microsoft har kommet med noen patcher for å hindre disse virusene. Det tar gjerne litt tid og disse virusene ble oppdaget for et par dager siden. Lenke til kommentar
Lars :) Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 (endret) Tror det er Blaster sikkerhetsoprdatering kan finnes her: http://www.microsoft.com/downloads/details...&DisplayLang=en Endret 2. mai 2004 av Volutpat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå