Hotmale Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Hei! Det er noen i familien som har spurt om jeg kan gjøre noe med en pc de har så det går an å spille litt på den(tenker ikke på ville spill som far cry, UT2k4 osv.). PC'n: *Intel Celeron 667mhz *320mb Sd-ram *20gb HD *Jeg vet beklagelig ikke åssen hk det er. (Det er en Targa pc, sikkert kjøpt på elkjøp.) *et jalla,2 eller4 mb skjermkort( ) Men uansett. jeg tenkte at det som ville hjelpe mest er vel et skjermkort. Jeg har sett en del sånne billige skjermkort Ati 9200 og GeForce FX (skal nok spilles CS og lignende spill). Trenger ikke et ATI 9800pro eller noe i den duren men et som koster opptil 1000kr. Er det noen som har et tips om hvilket jeg burde kjøpe. PS: er det noe annet som hjelper veldig? det er nok ikke lenge til de kjøper en ny pc så det skal ikke brukes noe særlig penger på den. Takk for svar. Lenke til kommentar
!KO! Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 kjøp et geforce 4 4200 128mb.. koster vel 800kr eller no Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Er bortkasta penger å kjøpe et nytt skjermkort til den maskinen. Tviler at det er såpass som 4x agp på den. Beste er vel å se om du finner et brukt gf3 kort eller no sånt Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Kjøp det billigste du finner alle skjermkort som er på markedet i dag takler cs uten problemer. Har selv et Geforce 4 MX440 fra Aopen med bare 64 mb ram og dette kortet kjører selv UT 2004 uten problemer. (så lenge en holder seg unna de høyeste oppløsningene) Men finn ut om agp porten på hovedkortet støtter skjermkortet før du kjøper det, kan være problemer mellom 2x 4x og 8x agp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå