Martin A. Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 (endret) Jeg satt å spilte cs, og skulle ut å sjekke hva som skjedde på IRC når jeg var død. Plutselig kom den en grusom skrapelyd, og bluscreen med en haug med feilmeldinger. Det jeg klarte å lese var noe med dumping av fysisk minne, og ettellerannet om ati32****.dll Det jeg lurer på da er om det er driverne mine som har gått til helvette? Eller kan det være varmen som har vært inne i kabinettet mitt, grunnet skjermkortvifte som blåser feil vei, og rett ned på lydkortet :?: EDIT: Det er et Creative Radeon 9600 btw Endret 2. mai 2004 av M4rTiN Lenke til kommentar
1G FSB Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 jeg har fått blue screen på samme måte problemet fikset seg selv etter at jeg avinstalerte skjermkort driveren og lastet ned den siste og installerte den ,,fikk det på en annen pc ,da var det ustabil ram(billig merke) og på min 3dje pc ,da var det fysisk skade på harddisken Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2004 Men vis norton antivirus vil ikke søke etter virus på E: disken min, men den vil på C:. Kan det komme av skade på disken? Lenke til kommentar
notarget Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Du får legge inn Catalyst 4.4 og se om det blir bedre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå