kjeb Skrevet 6. april 2002 Del Skrevet 6. april 2002 Jeg sliter litt, jeg har laget en hjemmeside for søstra mi, og satte inn et slags script som skulle sende innholdet i en form som en mail. Har noen et script som jeg kan sette inn, som ordner slik at innholdet i formen sendes som mail til mottageren (altså søstra mi?)?? -Kjell Lenke til kommentar
JSS Skrevet 6. april 2002 Del Skrevet 6. april 2002 Her er et enkelt og greit mail script i php (trenger ikke MySQL). Lenke til kommentar
kjeb Skrevet 6. april 2002 Forfatter Del Skrevet 6. april 2002 Serveren støtter vist ikke PHP, men vi har kjørt diverse java og javascript på den er det noen script i den sjangeren som kan gjøre jobben? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 7. april 2002 Del Skrevet 7. april 2002 bare søk etter javascript AND mail på lycos for exempel.... du kan også sjekke http://www.hotscripts.com..denne siden skal dekke stort sett alt som er ev web-relaterte scriptspråk. godt mulig du finner det her... Lenke til kommentar
kjeb Skrevet 7. april 2002 Forfatter Del Skrevet 7. april 2002 TAKKER FOR ALL HJELP, JEG HAR NÅ FUNNET ET SCRIPT SOM FUNGERER... -KJELL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå