FleshEater Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Ok. Da begynner det å bli skummelt.... Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 Sånt har ofte hendt med meg.. Hvis jeg er ute å kjører bil, og f.eks ser noen trær gjenspeile seg i vannet, tenker jeg; steike, så bra laget! Happends all the time.. oi.. det er gale hehehe! Skjer med meg og !!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Jeg er 16 og har nettopp begynt å kjøre bil. Det som er skummelt er at jeg noen ganger tenker på det som NFS, altså et bilspill! Lenke til kommentar
aklla Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Jeg er 16 og har nettopp begynt å kjøre bil. Det som er skummelt er at jeg noen ganger tenker på det som NFS, altså et bilspill! er morro når man tenker på å gjøre det man ser på film, [TENKE]alle biler på film spinner, så denne må da klare å spinne i gang også[/TENKE] det var nok den siste gangen jeg spannt med den bilen på tørr asfalt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Hehe, har prøvd på litt "drifting" på grusen bare jeg da Lenke til kommentar
Purify Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Jeg dobbeltklikker på fjernkontrollen! Jeg tenker også ofte at ting i naturen er laget av en designer, og lurer på hvilke effekter designeren har brukt for å få en så realistisk etterligning av f.eks. en snøfonne.. Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Ja du vet du har spilt for mye GTA når du stopper på rødt lys, kaster sjåføren av porchen foran deg ut og kjører i full fart over tre fotgjengere...GOURANGA! Samme når du er ute å kjører, ser en type på mc komme mot deg; "GTA GTA GTA". Får litt lyst til å kjøre på ham, slik at han flyr laaangt.. Sjukt. Har ofte lyst til å kjøre på folk på motorsykkel, spesielt scooter. Gjerne fordi de skal kjøre i 50 foran meg på en 80 sone, om det har så mye med gta å gjøre vet jeg ikke. Lenke til kommentar
phax Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 spillte så mye thps en periode at når jeg var ute og kjørte og slikt var det så jeg holdt på og begynne å raile på autovernet.. i fylla en gang sprang jeg faktisk over en bil på gata av samme grunn.. farlige greier med tv spill... Lenke til kommentar
Concubine Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Leste for en stund siden en artikel om en gutt i Amerika.Han var en liten gutt som var så uheldig at han greide og bli overkjørt av en bil. Da han kom til sykehuset sa han til faren sin, pappa, eg vil load'e!!! Men faren måtte forklare til sønnen sin, at det går desverre ikke! wierd kid.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå