Arsenal_RULES Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Leste for en stund siden en artikel om en gutt i Amerika. Han var en liten gutt som var så uheldig at han greide og bli overkjørt av en bil. Da han kom til sykehuset sa han til faren sin, pappa, eg vil load'e!!! Men faren måtte forklare til sønnen sin, at det går desverre ikke! Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Det er nok sant tror jeg, enkelte spiller litt for mye! Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Trist lesning. At barn spiller så mye at de nesten ikke kan skille pc og virkeligheten er urovekkende Lenke til kommentar
aklla Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 gutten var sikkert litt dopet ned, man kan si mye rart når man er dopet... men det er trist at man skal blande inn spill, selv om man er dopet Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 3. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2004 gutten var sikkert litt dopet ned, man kan si mye rart når man er dopet... men det er trist at man skal blande inn spill, selv om man er dopet Tviler på at en gutt på 8 er dopet, selv om det er i Amerika... Lenke til kommentar
aklla Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 mener jo så klart at han er dopet på smertestillende saker, fra sykehuset, mente ikke at han drev med dop selv... Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 3. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2004 ok, misforstådt.... Lenke til kommentar
Togo Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Hehe Det høres ut som om noe jeg kunne ha sagt Lenke til kommentar
Rotski Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 En tid satt jeg så mye foran datan at når jeg leste lenge på en side i en avis, så ventet jeg at skjermbeskytteren skulle slå inn..... Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 5. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2004 En tid satt jeg så mye foran datan at når jeg leste lenge på en side i en avis, så ventet jeg at skjermbeskytteren skulle slå inn..... Hehe, Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 En tid satt jeg så mye foran datan at når jeg leste lenge på en side i en avis, så ventet jeg at skjermbeskytteren skulle slå inn..... Uhm, nå må du seriøst tulle. Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 16. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2004 Jeg vet ikke om det er sant, men det var det som stod på en amerikansk avis, forleden!!! Lenke til kommentar
Rotski Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Det er ikke tull, fakta faen! Jeg bruker å ha slik at skjermbeskytteren kicker inn etter ett minutt, så da bruker den å slå seg inn når jeg leser på en side over lengere tid, og mens jeg da leste lenge på en side i avisen, så tenkte jeg: "Hm.....hvorfor har ikke skjermbeskytteren slått inn enda". Er fullt mulig det! Bare å prøve! Dette skjedde i mai i fjor, hos en venninne, hun kan bekrefte hele driten! Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Det er ikke tull, fakta faen!Jeg bruker å ha slik at skjermbeskytteren kicker inn etter ett minutt, så da bruker den å slå seg inn når jeg leser på en side over lengere tid, og mens jeg da leste lenge på en side i avisen, så tenkte jeg: "Hm.....hvorfor har ikke skjermbeskytteren slått inn enda". Er fullt mulig det! Bare å prøve! Dette skjedde i mai i fjor, hos en venninne, hun kan bekrefte hele driten! Vel, det der var ikke noe særlig gøy, men din entusiasme gjør det hele morsomt igjen Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Det er ikke tull, fakta faen!Jeg bruker å ha slik at skjermbeskytteren kicker inn etter ett minutt, så da bruker den å slå seg inn når jeg leser på en side over lengere tid, og mens jeg da leste lenge på en side i avisen, så tenkte jeg: "Hm.....hvorfor har ikke skjermbeskytteren slått inn enda". Er fullt mulig det! Bare å prøve! Dette skjedde i mai i fjor, hos en venninne, hun kan bekrefte hele driten! Vel, det der var ikke noe særlig gøy, men din entusiasme gjør det hele morsomt igjen Agreed. Lenke til kommentar
bkvaloy Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 En tid satt jeg så mye foran datan at når jeg leste lenge på en side i en avis, så ventet jeg at skjermbeskytteren skulle slå inn..... Uhm, nå må du seriøst tulle. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Sånt har ofte hendt med meg.. Hvis jeg er ute å kjører bil, og f.eks ser noen trær gjenspeile seg i vannet, tenker jeg; steike, så bra laget! Happends all the time.. Lenke til kommentar
akarno Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Sånt har ofte hendt med meg.. Hvis jeg er ute å kjører bil, og f.eks ser noen trær gjenspeile seg i vannet, tenker jeg; steike, så bra laget! Happends all the time.. oi.. det er gale Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Ja du vet du har spilt for mye GTA når du stopper på rødt lys, kaster sjåføren av porchen foran deg ut og kjører i full fart over tre fotgjengere... GOURANGA! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Ja du vet du har spilt for mye GTA når du stopper på rødt lys, kaster sjåføren av porchen foran deg ut og kjører i full fart over tre fotgjengere...GOURANGA! Samme når du er ute å kjører, ser en type på mc komme mot deg; "GTA GTA GTA". Får litt lyst til å kjøre på ham, slik at han flyr laaangt.. Sjukt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå