Gå til innhold

Gutten fra Amerika

Anbefalte innlegg

Leste for en stund siden en artikel om en gutt i Amerika.

Han var en liten gutt som var så uheldig at han greide og bli

overkjørt av en bil. Da han kom til sykehuset sa han til faren sin,

pappa, eg vil load'e!!! :D

Men faren måtte forklare til sønnen sin, at det går desverre ikke! :nei:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Det er ikke tull, fakta faen!

Jeg bruker å ha slik at skjermbeskytteren kicker inn etter ett minutt, så da bruker den å slå seg inn når jeg leser på en side over lengere tid, og mens jeg da leste lenge på en side i avisen, så tenkte jeg: "Hm.....hvorfor har ikke skjermbeskytteren slått inn enda".

Er fullt mulig det! Bare å prøve!

Dette skjedde i mai i fjor, hos en venninne, hun kan bekrefte hele driten! :)

Lenke til kommentar

Jeg bruker å ha slik at skjermbeskytteren kicker inn etter ett minutt, så da bruker den å slå seg inn når jeg leser på en side over lengere tid, og mens jeg da leste lenge på en side i avisen, så tenkte jeg: "Hm.....hvorfor har ikke skjermbeskytteren slått inn enda".

Vel, det der var ikke noe særlig gøy, men din entusiasme gjør det hele morsomt igjen :D

Lenke til kommentar

Vel, det der var ikke noe særlig gøy, men din entusiasme gjør det hele morsomt igjen :D

Agreed.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Ja du vet du har spilt for mye GTA når du stopper på rødt lys, kaster sjåføren av porchen foran deg ut og kjører i full fart over tre fotgjengere...

GOURANGA!

Samme når du er ute å kjører, ser en type på mc komme mot deg; "GTA GTA GTA". Får litt lyst til å kjøre på ham, slik at han flyr laaangt.. :p Sjukt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...