Bronseku Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Hei. Sett at jeg bestiller en Whitebox CL56 gjennom www.audionet.no, vil de da bruke like lang tid som www.whitebox.no å levere laptopen? Eller er Audionet bedre? Hvis de ikke har noen på lager, og må bestille fra Whitebox så er vi tilbake i den onde sirkelen der hvor "ting tar tid"... Noen her som faktisk har bestilt fra Audionet? Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Hei.Sett at jeg bestiller en Whitebox CL56 gjennom www.audionet.no, vil de da bruke like lang tid som www.whitebox.no å levere laptopen? Eller er Audionet bedre? Hvis de ikke har noen på lager, og må bestille fra Whitebox så er vi tilbake i den onde sirkelen der hvor "ting tar tid"... Noen her som faktisk har bestilt fra Audionet? Audionet.no importerer ikke maskinene. Det er det Whitebox som gjør, så på den måten vil nok Audionet.no "somle" like mye/lite som det Whitebox gjør. Derimot, så kan det tenkes at Audionet.no er "prioriterte" kunder og/eller har et lite lager av slike maskiner. My guess : like trege/raske som Whitebox. Lenke til kommentar
Sharingan Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Yes, de er det. Tror nok du må vente 2 ukers tid, sist når jeg bestilte laptop fra dem hadde lovet meg innenom 3 tre dager. men til sist tok de 4 ukers tid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå