plexiknut Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 (endret) Lurer på om denne strømforsyneren duger til en pc som ikke skal ok. Blir nesten en ren spillemaskin. [url="http://www.digitalimpuls.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=1086"]http://www.digitalimpuls.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=1086[/url] ##Topic har blitt endret av moderator. Vennligst prøv bedre neste gang - Blib## Endret 2. mai 2004 av Blib Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Det er ikke mer enn 1 av 10 Qtec PSU kjøpere som er fornøyde med sin. Hvis du tar sjansen på å bli den ene, så løp og kjøp... Lenke til kommentar
Mima Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Hold deg unna q-tec. Se heller på enermax , F/S eller Antec. De husker 200 mer men leverer ofte mere enn de lover. F/S: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=FSP35060PN Antec; http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=ATTRUE380P Enermax: Dyre men ta en titt i prisguiden på www.hardware.no Man betaler ofte for det man får. Lenke til kommentar
insider Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 q-tech kan tenke emg at den psuen er ca 350 ordentlige W Kjøp heller en annen psu til lik pris ! Lenke til kommentar
plexiknut Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2004 q-tech kan tenke emg at den psuen er ca 350 ordentlige W Kjøp heller en annen psu til lik pris ! Ok..takk for tipsene hva med denne? http://komplett.no/k/ki.asp?sku=123271&cks=PRL Lenke til kommentar
insider Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Hørt en del bra om North Q, sikkert en grei PSU til den prisen skal du bare kjøpe psu ? Lenke til kommentar
plexiknut Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2004 Hørt en del bra om North Q, sikkert en grei PSU til den prisen skal du bare kjøpe psu ? Ja..den gamle tok kvelden så må innvestere i en ny.. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Var den gamle tilfeldigvis en Q-tec? *humrer* Lenke til kommentar
insider Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Hørt en del bra om North Q, sikkert en grei PSU til den prisen skal du bare kjøpe psu ? Ja..den gamle tok kvelden så må innvestere i en ny.. sjekk microplex, 3dfxccol Forcon/Source er et meget bra meke ! fornøyd med min levicom å Lenke til kommentar
plexiknut Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2004 Var den gamle tilfeldigvis en Q-tec? *humrer* He-he.. neida..d var en gammel chieftec.. et spørsmål til: hvor kraftig psu trenger man strengt tatt? Kjører en 2500+ barton 2 stk. 80 gb hardisker. dvd, cd-brenner- 3 stk 80mm vifter. 2x 512 pc2700 ram, lyd og grafikkort + litt tivolilys.. Lenke til kommentar
1G FSB Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 (endret) du lever farlig jeg hadde den q-tecen i min pc så pang #!¤"%# så exploderte hele greia ,store flammer opp etter veggen etterlatt av ett sort røyk teppe Endret 2. mai 2004 av 1G FSB Lenke til kommentar
insider Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 hvor større jo bedre kjøp den største du har rå til å trenger du ikke oppgradere senere. Til det systemet du har der skulle jeg anbefale en psu på 450 ordentlige W ! Lenke til kommentar
cselnes Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 jeg har en Forcon/Source 350w som går nydelig, bruker selv 1hdd, XP2200+, 13 80mm vifter og 2 CD-rom og bruker bare ca. 290w er bare og regne ut hvor mye alt tar. Det var en glimrende side jeg så som hadde sånn kalkulator til psu dumt jeg ikke husker den. men prøv og søk på google Lenke til kommentar
Colapant Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Hmmm Tror jeg er den eneste her som er fornøyd med min Q-Tec... Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 HmmmTror jeg er den eneste her som er fornøyd med min Q-Tec... Du erikke helt alene da... De funker helt ok. Lenke til kommentar
Xpression Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Jeg er faktisk fornøyd med min Q-tec... men begynner å bli litt skeptisk til den Lenke til kommentar
1G FSB Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Jeg er faktisk fornøyd med min Q-tec... men begynner å bli litt skeptisk til den det er vel billig no-name delene som blir brukt inni som fort får i stykker , da min exploderte åpnet jeg den & så at årsaken var 2 lendinger var loddet rævva så kontaktene hadde kommet inntill hverandre og vedsiden av der hadde en kondensator løsnet i ene benet så vidt jeg vet er disse delene masakin loddet det vil si at maskinene som lodder q-tec er sikkert q-tec maskiner ond sirkel maskin med feil som lager produkter med feil Lenke til kommentar
Koffe Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Min funket bra helt til jeg åpnet og dermed etter noen timer fikk uheldigvis tatt livet av den. Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Har aldri hatt problemer med min, som står i en servermaskin 24-7. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå