x871kx6167ss7 Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Jeg ble konfirmert den 16. mai! Borgelig. Lenke til kommentar
O D D Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Jeg ble konfirmert den 16. mai! Borgelig. det syntes jeg du gjorde rett i!!! GRATULERER DA mvh F.W Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Me too, dude! Mener borgerlig konf er tåpelig... Det er noe som er originalt kristent. Jeg feirer ikke jødiske helligdager, og ikke-kristne bør ikke få fri på Kristi Himmelfarts hvis de ikke tror på Jesus fint du har så mange saklige og gjennomtenkte argumanter. Som sagt tidligere her. Det er faktisk en kristen statsreligion he. Og vi bor i et vanekristen samfunn. jøder som bor i Norge har ikke fri på deres helligdager de heller. og orginalt kristent? tror vi dropper alt som stammer fra andre ting jeg. da sitter vi med mye igjen. Kristelig konfirmasjon stammer btw fra jødisk konfirmasjon. Lenke til kommentar
CarinaE Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Jeg konfirmerte meg kristelig for...5 år siden tror jeg det er... Og jeg fikk igrunn ikke noe utbytte av det i det hele tatt. Hadde jeg visst det jeg vet nå i etter tid ang konf, så hadde jeg nok ikke konfirmert meg .... Jeg lærte ingen ting, det var igrunn kjedelig på de undervisningene... Og dette var også før de innførte disse "leirene". Jeg skjønner ikke helt vitsen med konf. Men som folket sier her hjemme : "Det er for å bekrefte dåpen....." Nei, jeg synes ikke noe om konf. er bare "tull".... En feirer at en går inn i det voksne liv...? særlig...ikke når en er 14-15 år. Fikk forøvrig 7500 kr+ en bunad og endel smykker..som jeg dog ikke ønsket meg Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 jeg konfirmeres på søndag! Overhøring seinere idag "At vi ikke skal misunne eller begjære noe som hører våre medmennesker til." Skal jeg si Lenke til kommentar
genesis Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Er det mulig å dekonformere seg? NOen som har en link til hvordan å melde seg ut av statskirken? Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Er det mulig å dekonformere seg? Haha Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 idag konfirmeres jeg skal i kirka klokken hall 11 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 (endret) Jeg er ikke konfimert fordi jeg aldri gadd Hmm.. føler meg litt pengelens for tida.. Kanskje jeg bare skal konfimere meg ? Endret 6. juni 2004 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
O D D Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 (endret) Er det mulig å dekonformere seg? NOen som har en link til hvordan å melde seg ut av statskirken? tror du må henvende deg persolig på prestekontoret i ditt lokalområdet Endret 8. juni 2004 av O D D Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 http://www.hedning.no/hedning/arkiv/brosjyre/utmeld.html Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 hurra. du selger sjelen din til Gud. hahaha. naive og blåaugd som du er. Ha ein fin dag då Lenke til kommentar
Izor Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Bare en ting til de som mener at humanetisk forbund har ripet ideen til "Kirken" så heter det faktisk ungdommsfest Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå