SupremeX Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Ja, da var det tid for konfirmasjon, om sånn ca 2-3 timer fra nå av er jeg konfirmert Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Grattis til dere begge Er nok 3 år siden jeg ble konfirmert ja.Kristlig da.Hva med dere? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 .. og er det egentlig noen her som juhu-er seg fordi de endelig har fått bekreftet sin tro og kjærlighet til Jesus? Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2004 .. og er det egentlig noen her som juhu-er seg fordi de endelig har fått bekreftet sin tro og kjærlighet til Jesus? ikke vær så gledesdreper da Konfirmeres kristlig. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 .. og er det egentlig noen her som juhu-er seg fordi de endelig har fått bekreftet sin tro og kjærlighet til Jesus? Jeg gjorde det ivertfall Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 (endret) .. og er det egentlig noen her som juhu-er seg fordi de endelig har fått bekreftet sin tro og kjærlighet til Jesus? Hva får det til å tro noe annet? *knegg* Endret 2. mai 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 (endret) Det er selvsagt gavene og pengene de konfirmerer seg for, ikke religionen. Lillebroren min ble konfirmert for noen uker siden, alt han og kompisene snakka om var hva de skulle kjøpe for pengene de kom til å få fra familien. Det er liksom så vanlig å konfirmeres i kirka at det blir et slags gruppepress på familien om å være "normale" og gjøre det alle andre gjør. Det er mye mere sosialt for guttungen/jenta å få være sammen med klassekameratene også på konfirmantleir, undervisninga i kirka (som ingen bryr seg et døyt om anyways, men det er sosialt). De dro fra nord-norge til Oslo ei uke på konfirmanttur f.eks. Å ta ungen ut av dette hvis ikke de andre i klassen skal konfirmeres borgerlig, vil nok føles litt leit for han/hun. Blir tvunget til å være utafor flokken. Selv om de får de samme gavene ellers også. Endret 2. mai 2004 av Bitex Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 gratulerer med da'n, gratulerer med da'n, gratulerer kjære SupremeX (whatever) Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2004 hehe, takk for det. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Tenk så få som ikke hadde konfimert seg om det ikke var penger og gaver med i bildet Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Hva fikk du a? (Hvis det er lov å spørre om det) skal konfimeres neste år! så håper jeg får noen lapper! Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 en del år siden jeg ble konfimert men dama ble det på lørdag, borgelig. Hu fikk godt over 11k pluss en haug av smykker og annet rart.. her er det faktisk veldig vanlig å konfimere seg borgelig. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 3. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2004 16000 kroner Vel, egentlig 8000 i rene kroner, men fikk en flybilett til tyrkia til 8000 også, så.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Er det nå alle skal si hvor mye de fikk? Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 16000 kroner Vel, egentlig 8000 i rene kroner, men fikk en flybilett til tyrkia til 8000 også, så.. Fikk 19000+ tur til Paris jeg Btw borgelig konfirmasjon var skikkelig kult.vi fikk se blodige voldsfilmer og sånn. 90% av de jeg kjenner som konfirmerer seg kristenlig, gjør det på grunn av leiren og nesten ingen av dem er kristne.. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 ikke vær så gledesdreper da Konfirmeres kristlig. Du svarte ikke på spørsmålet mitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå