PT Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 (endret) Jeg har planer om å kjøpe meg en ny bærbar pc, og har dumpet over Tundra sine PC'er. Valget står mellom disse: 1: Tundra 1557X Centrino 2: Tundra 1557P Centrino Er #1 verdt pengene, eller vil jeg klare meg lenge med #2? PC'en skal ikke være noen skrivebordserstatter, men litt spilling blir den nok også brukt til. De eneste forskjellene jeg ser er prosessoren, minne og dvd-spilleren Endret 2. mai 2004 av PT Lenke til kommentar
Purify Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 (endret) Tundra 1557X Centrino var desidert best. Om den er verdt pengene, kommer vel egentlig an på hva du skal bruke den til. Ser du sier at den ikke skal være en desktoperstatter, men du skal "spille litt". Hvis du ikke skal spille noe sånt som FarCry, så foreslår jeg at du kjøper 1557P. Begge to er forøvrig meget flotte laptoper. Endret 2. mai 2004 av Purify Lenke til kommentar
PT Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2004 Takker for svar En ting til: Hvordan er ytelsesforskjellen mellom en Pentium M-prosessor og en P 4? Kan en PM 1.7 sammenlignes med en P4 1.7? (husker ikke hvor på listen P4 starter) Lenke til kommentar
Purify Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 (endret) Takker for svar En ting til: Hvordan er ytelsesforskjellen mellom en Pentium M-prosessor og en P 4? Kan en PM 1.7 sammenlignes med en P4 1.7? (husker ikke hvor på listen P4 starter) Nei, en Pentium M yter mye mer per MHz enn det Pentium 4 gjør. Pentium M 1.7GHz er vel en plass mellom 2.5 - 3.0GHz på en Pentium 4. Endret 2. mai 2004 av Purify Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå