Rune_ Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Bahavahewhahvhauw.. Folk finner på mye rart. hehe http://www.ibiblio.org/jmaynard/TRONcostume/ Det hadde vært noe å gått rundt på oslolan og TG med det. Lenke til kommentar
dun Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 hehe, småartig prosjekt det der... men, noe jeg (skummelt nok?) legger merke til her er at det ser ut som om han har en enorm bollemus Uansett gleder jeg meg til å se noen komme med dette på LAN, eller på Karl Johan for den saks skyld. Lenke til kommentar
Mortsun Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Lessons learned: This is insane.. Lenke til kommentar
Daron Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Lesson learned... Thight costumes does NOT disguise my beer gut.. or my nuts... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 (endret) *Lime fast led's i håret* Join the bodymod! Endret 2. mai 2004 av Goophy Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 at han tør å legge ut slike bilder, det så jo helt sykt ut med alle de lysene Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Så dumt ...så lite selvrespekt... Lenke til kommentar
kensyv Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 men, noe jeg (skummelt nok?) legger merke til her er at det ser ut som om han har en enorm bollemus LOL Men herregud han må ha kjeda seg no grusomt spør u meg.. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 men, noe jeg (skummelt nok?) legger merke til her er at det ser ut som om han har en enorm bollemus LOL Men herregud han må ha kjeda seg no grusomt spør u meg.. haha.. må si at den "ølmagen" og bollemusen ikke så så fett ut i det kostymet Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 (endret) Bra med mennesker som tørr å "drite seg ut", og tørr å gjøre litt sprøe ting. GLHF til den mannen som ikke gjemmer seg bare fordi han ikke har en perfekt kropp. Keep on modd'n! (Noe jeg muligens ikke er den rette til å si) Endret 4. mai 2004 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
pretensiøselns Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Bra med mennesker som tørr å "drite seg ut", og tørr å gjøre litt sprøe ting. GLHF til den mannen som ikke gjemmer seg bare fordi han ikke har en perfekt kropp. Keep on modd'n! (Noe jeg muligens ikke er den rette til å si) WORD! Hadde ikke han gjort det ville ikke vi fått oss en god latter, sant? Lenke til kommentar
notarget Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Hehe.. Han ser ikke riktig klok ut heller men. Det ble jo stilig til slutt Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Bra med mennesker som tørr å "drite seg ut", og tørr å gjøre litt sprøe ting. GLHF til den mannen som ikke gjemmer seg bare fordi han ikke har en perfekt kropp. Keep on modd'n! (Noe jeg muligens ikke er den rette til å si) Mannen må jo ha en god porsjon selvironi og et tonn med selvtillit for å gjøre dette Synd at folk rakker ned på de som er seg selv og littegranne annerledes Lenke til kommentar
majuz Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 i hvilken sammenheng gjorde han dette? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Masquerade at Penguicon 1.0, in April 2003 Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Jeg synes at det der var latteli Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå