Gå til innhold

AvP - The movie!


Slaughter

Anbefalte innlegg

Som mange sikkert veit er Alien versus Predator på gang. Den blir produsert av Paul W.S. Anderson (Event Horizon, Soldier, Resident Evil), og traileren og featurettes som er lagt ut ser VELDIG lovande ut! Sjekk det ut her!

 

Og når me er inne på temaet, så må eg få anbefale den nye Alien pakka (Quadrilogy). 9 DVDar med special edition av alle fire filmane og noko slik som 30 timar ekstra materiale (har eg lese, ikkje fått sett så mykje av det enda). Denne pakka er som gull for alle Alien fans!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for info, skal se om jeg ikke kommer til å leie denne når den en gang kommer ut;)

 

Predator filmene var ikke av mine favoritter, men Alien 1 og 2 står fortsatt høyt på lista over bra filmer :)

 

Har ikke for store forhåpninger da PWSA ikke er min favoritt ;)

 

 

Men takk for info.

 

PS: du har motatt PM

Lenke til kommentar

@AndersT2: Om Anderson er dyktig eller ikkje er jau opp til den enkelte å vurdere. Når det gjeld storyen så er eg forsåvidt enig, men det er kanskje greit å sjå om det blir forklara på ein god måte i filmen før ein dømmer den?

 

@oivind_dahle: Predator er vel ikkje den beste nei, men det er ikkje Predatorane sin feil ;). Eg synest i alle fall Predatorane er stilige (i likhet med Aliens).

Lenke til kommentar

Gleder meg sykt til AVP-The movie kommer ut.Elsker Alien og Predator filmene.Skal ha meg Alien Quadrilogy pakka.Hadde Predator 1&2,lånte de bort og endet opp med at de ble stjelt :( Synes også at Andersons filmer er meget gode.Har kun sett Mortal Kombat,Soldier og Resident Evil.

 

AndersT2:Har du sett Behind the scenes filmen?Se den,da får du kanksje en pekke pinne om hvorfor Predators er i Antarktis :yes:

Endret av Zemeckis
Lenke til kommentar

@FPShooter: Heilt enig! Personlig synest eg AvP var enda betre, men begge er geniale! Eg prøva AvP igjen her om dagen, og eg greier fortsatt ikkje spela Marine om kvelden... ;).

 

@Zemeckis: Du burde sjekke ut Event Horizon og!

 

@Gromle: Hmm, dei fleste AvP teinkeseriane eg har lese er meget bra. Men den som var i Agent X9 var ikkje det med andre ord? :)

Lenke til kommentar
@FPShooter: Heilt enig! Personlig synest eg AvP var enda betre, men begge er geniale! Eg prøva AvP igjen her om dagen, og eg greier fortsatt ikkje spela Marine om kvelden... ;).

 

@Zemeckis: Du burde sjekke ut Event Horizon og!

 

@Gromle: Hmm, dei fleste AvP teinkeseriane eg har lese er meget bra. Men den som var i Agent X9 var ikkje det med andre ord? :)

Ømm jo.. syntes den i X-9 var veldig god.. faktisk en av de bedre..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...