TerjeJensen Skrevet 6. april 2002 Del Skrevet 6. april 2002 jeg har et platidaytona geForce 3 ti-200, jeg bytta nettop nytt hovedkort, et asus a7v266-e allt funka helt fint, helt til jeg skulle se på en film, med en gang hang manskinen seg, jeg restarta og prøvde å spille litt, men maskina fortsatte å henge.. jeg prøvde å legge inn den nye detonator driveren igjen, uten noe hell, jeg skrudde ut 3d-kortet og så om det var noe feil med det, men det var det ikke, hva burde jeg gjøre?? mvh. Terje [ Denne Melding var redigert av: TerjeJensen på 2002-04-06 11:13 ] Lenke til kommentar
Dimm Skrevet 6. april 2002 Del Skrevet 6. april 2002 installerte du windows på nytt etter at du bytta hk? Lenke til kommentar
TerjeJensen Skrevet 6. april 2002 Forfatter Del Skrevet 6. april 2002 nei...det er nok det som er feilen. Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 9. april 2002 Del Skrevet 9. april 2002 Har vert borti lingende proplem men det skjedde ikke ver gang. Har du XP? Instalerte det på nytt så var problemet løst Lenke til kommentar
serok Skrevet 9. april 2002 Del Skrevet 9. april 2002 det samme sjedde på min masikn etter at jeg monterte cd brenner. dvd spilleren og brenneren tålte ikke tryne til hverandre. måtte sette dem på hver sin kabel.. bare et forslag... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå