Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Anbefalte innlegg

Hei jeg har chello+ men jeg har problemer med det det detter ut av og til+ det levere ikke hastiheten jeg betaler for! Hvorfor er det sånn? Har en nabo med telenor adsl 1mb og det er alltid stabilt og detter aldri ut!!

Jeg betaler ca. 500 kr imånden for upc chello 1mb er det dyrt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det er grei pris, finst dyrere... grunn til at du detter ut kan du best få svar på hjå chello... kunderservicen må vel fungere... sjølv har eg 2mbit frå ngt student abb for 450kr i mnd(to års bindingstid...)

Lenke til kommentar

Heisan og god kveld.

Vill bare dele mine UPC erfaringer med deg.

Flytta nettop til en plass som ikke hade tlf, men det var UPC kabel. Hadde hørt fra de fleste hold at UPC internet var no herk. Kunne faktisk ikke tro det var så ille som alle ville ha det til. Så dum som jeg var så bestitle jeg. Hadde det i 1 mnd. Sa det opp like før helga. Det var rett og slett håpløst. Frem og tilbake med "kundeservice" som de kaller det. De klarte ikke å sende en ny T-plugg på 1 mnd, Etter flere purringer.

Problemet mitt var at jeg datt av nettet i "hytt og pine", modemet restarta seg og pakketapet lå i timevis på 12 til 30 %. Noe som gjør de fleste tjenster ubrukelige på nettet. Feks spilling, streaming, og terminal server.

Har klaga en del ganger og de skulle ordne opp. Mhm.. mye har skjedd.. NOT!

Dette var mine erfaringer. Er sikkert noen som er fornøyde også...

Alt annet jeg har prøvd er bedre en UPC. (For ordens skyld hadde jeg Chello pluss og det var ikke noe å si på hastigheten når nettet faktsik var stabilt (noen timer i løpet av ett døgn)

Nå har endelig NGT funnet ut at gata jeg bor i faktisk eksisterer så jeg fikk Echo før helga, det var digg. Styr unna upc om det finnes andre altarnativer.

Så for å svare på spørsmålet ditt, synes jeg 500 kr er dyrt for det som UPC leverer. Jeg ville faktisk ikke hatt det om de så tilbøy det gratis, var mer til iritasjon enn til nytte.

Beklager på forhånd skrivefeil, er sene kvelden :).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...