Gå til innhold

Lengst "oppetid?"


Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Sist jeg var på et LAN var for noen år siden, da var jeg ikke våken noe spesielt lenge, men fikk jo ikke så veldig mye søvn, på vei hjem hadde jeg faktisk hallusinasjoner, var ikke morsomt å kjøre bil i en slik tilstand. Synes jeg så en bjørn midt i veien og trodde veien gikk rett frem mens det egentlig var en sving etc. Kom meg hjem helt fint, men aldri igjen om jeg skal kjøre i en slik tilstand...

kjenner meg igjen der. var på digilab (lan) i mai, og hadde vært våken fra 12 på lørdagsmorran til jeg skulle reise hjem. Jeg trodde vi skulle bli tidlig ferdig, men klokka 8 på søndagskvelden gadd jeg ikke mer, og satte kursen hjemover.

 

det er langt å kjøre fra skien til kongsberg i halvsøvne!

 

tror jeg sovna 4 ganger på veien, våkna opp i feil kjørebane og sånn... nei, det er noe jeg ikke anbefaler, det kunn fort gått riktig ille. :no:

Lenke til kommentar
Snabben: er faktisk en inder som ikkje har sovet på 70 år..

 

min rekord er vel et sted mellom 65-70t

Det er også en amrikaner som ikke har sovet på kanskje 40år.

 

Husker ikke alt, men det var på TV(det var en seriøs kanal).

Han gikk i koma da han var mindre, og etter han våkna opp så klarte han ikke å sove.

Men hjernen måtte ha hvile, så han mediterer 6timer om dagen for å hvile hjernen.

Først hviler han den ene siden, så den andre.

 

Høres søkt ut, men det er faktisk sant.

 

Han er nok en perfekt LAN'er :)

Lenke til kommentar

Jeg leste opp en annen mann som ikke hadde sovet på svært lenge i Illustrert Vitenskap for ei god stund siden. Han var fra Papa Ny-Guinea, og hadde ikke sovet på 60 år. Det hadde aldri vært noen fare for livet hans, men hjernen begynte å bli så svekket at han blant annet mistet mye av hukommelsen sin.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...