insider Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 tror jeg har litt over 2 dager som min rekord. Trøtt etterpå ! Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 jeg skal slå min rekord på oslo lan.. hvis jeg får billett da.. Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 (endret) Etter iherdig prøving (og feiling) på å sove har jeg gitt opp. Umulig å få sove når denne såkalte musikken spilles. Planlegger å prøve igjen litt senere. Edit: Leif kommer selv i søvne Endret 1. juli 2004 av Jonnar Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Ok, tror vi offisielt kan si 42 timer uten å overdrive her. Nå har jeg sovet og etterpå tenkt, og kom da fram til 42... Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Nesten syv døgn. Fra en dag før, til en dag etter TG 2004. Fem "Bomba"-energidrikker hver dag hjelper godt på, samt et par flasker cola i samme slengen. Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Jeg orker ikke å være på lan å er stuptrøtt, da blir det kjedelig, så når jeg er på sånn 3 dagers lan på skolen bruker jeg å sove hvert døgn! sove er godt Lenke til kommentar
Wepz Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Var våken i litt over 70timer på TG engang. Husker ikke om det var i 98 eller 99. Jeg gikk iallefall i søvne igjennom halve vikingskipet og satte meg foran en annen pc og forstod ikke hvor tingene mine var.... Da det gikk opp for meg, gikk jeg og sov 5timer. Så var det på'n igjen Nå hvis jeg drar på et LAN så passer jeg på å sove, synes man får mer ut av treffet da. Lenke til kommentar
havfal Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Mann får ikke noen skikkelig god lnopplevelse av å være våken under hele lanet, da blir jeg i hvertfall sur og grinete... passer på å få noen timer hver natt... sove er godt Men når man er ute på tur og går å koser seg i skog og mark er rekken min våken i 48timer... sov riktignok en stund etter på, men det var skikkelig kult. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Tja, hehe, 26 timer, eller noe? Jeg kunne nok ha klart iallefall 36 timer (altså til kvelden), men jeg la meg i 2-tida om dagen, ettersom jeg ikke ville ødelegge hele døgnrytmen min. Lenke til kommentar
Blyfri Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 tja, det lengste jeg har vert opp var på linking på et grendehus, holdt meg våken i 47 timer, og det synset jeg er ganske bra siden jeg var den som holdt lengst, og, siden jeg var den enste som ikke drakk kaffe Lenke til kommentar
ATI TwEaKer Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 (endret) Nå kommer du jo helt ann på hva du bruker de timene du er våken til... Å sitte foran En Pc i non å femti timer krever ikke mye! Litt konsentrasjon kansje. Min lyder på 51 timer. De første 28 timene ble brukt til jobbing med å rigge opp en scene til et arrangement for world games, derretter til å rigge lyd å mekke under arrangemanget for å så ta alt ned igjen. Å her snakker vi ikke om et par benker en høytaler eller to, men 2 (!) Semi trailere med lyd utstyr å scene anlegg! De resterene Timene ble brukt til et hyggelig og morsomt kompis dataparty, med noen kompiser å kjærseter. Litt X-box, Film for jentene på storskjerm (av type romantisk komedie , Msn, god gamal red alert og lage sin første hjemmeside! Ordentlig KOS! så for å ta sengen etter 2 slitsomme dager! Sove i 12 timer, for og så stå opp å fortsette med litt PC for å dra på kino å kose seg mer. Sorry, ble litt nostalgisk på slutten her Personllig synes jeg det er deili å sove ut ( kombinert med litt god ordentlig mat ). Du får så mye mer ut av de timene du er våken da! + at du sitter igjen med mye "bedre" minner! Endret 12. juli 2004 av ATI TwEaKer Lenke til kommentar
kunchun Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Har vært oppe 2 og et halvt døgn på LAN jeg:) Lenke til kommentar
maradona Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 37 timer er min rekord, men da husket jeg ikke mye når jeg våknet. Lenke til kommentar
Thor_F Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Ca. 72 timerAng oppe tid. Verdens rekorden er 14dager, han døde like etterpå. Og sove er godt, sove mye er godt, Ikke være opp 72timer mer nå Rekorden for å være våken er ifølge hovedboka til første semester i psykologi ved Universitetet i Oslo 11 døgn i strekk. Fyren var faktisk såpass oppegående på slutten av stuntet at han slo sin "våken-vakt" i et brettspill. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Jeg klarer vanligvis å holde meg våken ganske lenge. Sluttet med det nå. Er ikke like gøy lenger. Elsker å sove. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Jeg klarer vanligvis å holde meg våken ganske lenge. Sluttet med det nå. Er ikke like gøy lenger. Elsker å sove. Enig. Soving ruler! Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 (endret) har ikke lagt meg neda men nå er ejg oppe i 38timer... edit: 39 timer og 13min edit2: oki.. nå veier øyelokka mine ett tonn.. skrur av pc'en ved 39timer og 40 min.. oppdaterer riden i morra.. edit3: 41timer og 16min. Endret 31. juli 2004 av Natrium Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 min blir vel nesten 2 døgn, først D&D kveld, uten soving, men mye kranglimg, og så en magickveld, men der fikk jeg ikke lov å spille mer fordi, jeg tok motstanderens kort og spilte med de:D:D og samme tiden på et LAN.. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 klarte 41timer på lan hos en kamerat... Sovna mens vi så på american choppers (4.juli) Hvis du planlegger å døgne, ikke ligg oppå en sakkosekk Lenke til kommentar
viranth Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Min rekord er 4-5 dager, var på et LAN i 97 eller 98. Var ikke så veldig morsomt i grunn, og jeg ble så jævlig paranoid av det. Trodde alle satt å stirret på meg og det var skikkelig ekkelt. Nå er ikke jeg en aktiv LANer, men om jeg skal på et LAN igjen så vil jeg passe på å sove minst 6 timer hver dag. Det blir så utrolig mye bedre og mer behagelig når man gjør det slik. Sist jeg var på et LAN var for noen år siden, da var jeg ikke våken noe spesielt lenge, men fikk jo ikke så veldig mye søvn, på vei hjem hadde jeg faktisk hallusinasjoner, var ikke morsomt å kjøre bil i en slik tilstand. Synes jeg så en bjørn midt i veien og trodde veien gikk rett frem mens det egentlig var en sving etc. Kom meg hjem helt fint, men aldri igjen om jeg skal kjøre i en slik tilstand... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå