Gå til innhold

Lengst "oppetid?"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lurer på det lengste dere har vært våken i strekk på LAN. Sto opp kl 0645 på fredag, har ikke sovet siden. Kun gaming og photoshop! :thumbs:

Hva er rekorden deres? Satser på 48 timer, så legger jeg meg...

 

Har tentamen mandag :scared:

Jeg kan ligge på ca 36 timer, men da er grensa nådd for min del, en kamerat av meg klarte vel 4 døgn før han måtte køye.

Lenke til kommentar

100 timer er min rekord :)

Mest'e parten foregikk på TG og de siste dagene gikk jeg veldig mye i Søvne, alltså.. jeg var våken men kunne ikke kontrollere meg selv, husker at jeg gikk bort i til en security og røska tak'in og skrek "Du, joina du Counter-Strike Compoen?" :ermm:

At jeg var så trøtt utnytte't selvsagt "vennene" mine Geir & Ida (Vent til neste LAN du Geir) Jeg sjanglet bort til dem og de plasserte meg godt i stolen til Geir og bredte dyne over meg osv, så sovna jeg og sov en hel del, da jeg våknet gikk jeg opp på Kafe'n (Vikingskipet) og la merke til at alle så rart på meg og kniste & lo når de gikk forbi meg. Jeg kjøpte en kopp kaffe og ruslet inn på doen, dere kan vel kanskje selv tenke dere hva jeg så i speilet :scared:

Endret av eQunix
Lenke til kommentar
[bla bla]... dere kan vel kanskje selv tenke dere hva jeg så i speilet  :scared:

Nei, egentlig ikke. Dette spørs litt på hvor slemme dine venner er og hvor store/høye speil de har på badet du var på. :p

 

Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke)

Endret av kjello2
Lenke til kommentar
jeg var våken men kunne ikke kontrollere meg selv, husker at jeg gikk bort i til en security og røska tak'in og skrek "Du, joina du Counter-Strike Compoen?" :ermm:

Bwahahhaha! Stort det! :thumbs:

 

Jeg holder i ca 30-35 timer, så sovner jeg på keyboardet.

Lenke til kommentar

Gidder sjelden å holde meg våken i mer enn ett døgn, det er lenge siden jeg fant ut at det er deilig å sove.. :p

Er jeg på LAN, unner jeg meg 6-7 timers søvn i døgnet. Er ikke kjekt å gå rundt som en zombie, dessuten er det ikke direkte sunt heller.

Lenke til kommentar
Gidder sjelden å holde meg våken i mer enn ett døgn, det er lenge siden jeg fant ut at det er deilig å sove.. :p

Er jeg på LAN, unner jeg meg 6-7 timers søvn i døgnet. Er ikke kjekt å gå rundt som en zombie, dessuten er det ikke direkte sunt heller.

Så sant så sant..

 

Lengste jeg har vært våken i strekk er vel ikke noe særlig mer en 25 timer

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...