Gå til innhold

La oss få en post med morsomme vitser

corky

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Får være litt seriøs å poste noe man faktisk kan bruke smilemusklene av:

Her er et søtt, lite hjertesukk fra en nord-norsk familiefar, - tre uker,

fire dager og seks timer etter at han hadde pakket opp sin nyinnkjøpte

Compaq PC. (lnnkommet på support-telefon hos et ikke navngitt datafirma i

Tromsø)

Advarsel: Sarte sjeler bør ikke lese dette!

Nu e æ førrbainna, altså. Fy faen, førr nokka førrbainnade skjit. Kem i

hælvett e det som har funne opp det herre satans makkverket. Det går da

fan-steikihelvete ikkje ant å hoIde på å kuke med det here i vekkesvis...

Main har da førr faen ainner ting å gjøre, einn å sette der å fettle og

baille med den satans musejævelen. kainn du innst inni grønnskodde tykjeræva

førrtelle ka som e vitsen med nokka iernskrammel som står der og gneill og

hyle med en masse hælvetes lyda og blinke og blafre uta fan, og passord og

ledninge og knotta som tyt ut som han tykjen overalt.

Æ måtte berre ha fådd tak i en av dokker, dokker helvetes kuklæsta av nån

support-gakkgakka, så skuill æ vel fansøkki ha rævkjørt dokker dit dokker

høre heime, satans utvrengte fette av nån hestkuka. Kom fan ikkje hit å lur

mainnskit på folk, å førtælle ka æ skal trøkke, din satans gjeddpeis. Va det

opp te mæ skulle dokker ha vært på ishave og ronka kobbekuk, førbainna

søringsatana, så kunne dokker ha sotte å konnfigurert dokker sjøl så

utavhælvettes langt opp i de utpulte ræven dokkers at dokker måtte sjite

utav øran neste gang dokker måtte på dass, og når dokker va færdi me det, så

sku æ pærsonli ha kommen å formatert trynan dåkkers, å innstallert skanken

oppi ballhånka dokkérs sånn at dokker kom tel å pesse røde serienummer.

Skulle det ennu spenne liv i dokker etter dette, så sku æ ha plugga og pløyd

dokker så utavhælvettes langt inn i det største rævhållet æ har funne. Og da

sku det ha lokta mainnskjit av dokker heilt te dokker daua. Førr faen steike

innst inn i det heiteste utsvidde hælvette for satan, la mæ få tak i omså

bare en av dokker. Æ har da vel førr helvete slette hauet av hysjævla før. Æ

kommer te å måkke heile den førbamna skiten i eska og sende ho i retur -æ

vil fan ikkje ha han. Så kan dokker te helvete sette der å ronke aleina i

den

telefon dokkers. (KLASK)

------------------------------------------------------------------------------------------------

Ulike typer datavirus

BYRÅKRAT-VIRUS

Deler din harddisk inn i hundre små enheter, som ikke gjør noe som helst fornuftig, men som alle påstår å være den viktigste delen av din datamaskin.

POLITISK VIRUS

Identifiserer aldri seg selv som "virus", men kaller seg selv "elektroniske mikro-organismer". Omformer dine tekstfiler til uforståelig sludder.

LEGEVIRUS

Sjekker din datamaskin for feil, men finner ingen. Sender deg likevel en regning på kr. 450,-

ADVOKAT-VIRUS

Stopper maskinen din til stadighet og ber om mer penger.

STATLIG ØKONOMI-VIRUS

Ingenting fungerer, men dine diagnoseprogrammer forteller deg at alt er i sin skjønneste orden.

ADAM OG EVA VIRUS

Tar noen bits ut av din Apple.

FREUDIANSK VIRUS

Din computer blir besatt av tanken på å gifte seg med sitt eget Motherboard.

PARTIPOLITISK VIRUS

Datamaskinen slutter å fungere, og skjermen deles på midten med en melding på hver side av skjermen som sier at denne feilen skyldes den andre siden.

FLYBAGASJE-VIRUS

Du er i Oslo, men dine data er i Hong Kong.

ELVIS-VIRUS

Din datamaskin blir feit, treg og lat, tilslutt selvdestruktiv, for så å dukke opp på forskjellige steder over hele USA.

SKATTEVIRUS

Dine datafiler forsvinner, for så å dukke opp neste høst..

Endret av M4rTiN
Lenke til kommentar
... og saltmat og søtmat og skatter og gull ...

(og etterpå kan vi ha sjørøverfest, hei Faderi og Faderullandei)

hehe.. :laugh:

Den lo jeg faktisk ganske godt av...

Sånne meningsløse ting er heeelt meg...

Go HalTan!!! :cool:

Lenke til kommentar

Oppgradering til Wife 1.0

For en tid tilbake gjorde en venn av meg følgende. Han oppgraderte fra programmet Girlfriend 1.0 til Wife 1.0 og oppdaget at det nye programmet krevde så mye ressurser at det ble nesten umulig å kjøre andre programmer. Han oppdaget at programmet Wife 1.0 også genererer en såkalt Child-prosess, som i tiden fremover vil kreve enda mer ressurser av systemet. Ingen av disse faktorene var nevnt i manualen eller produktinformasjonen, men andre brukere har erfart liknende problemer med programmet. Wife 1.0 installerer seg på en slik måte, at det alltid er ligge aktivt og kan overvåke andre systemaktiviteter.

Min venn har oppdaget at andre programmer som : * Pokernight 2.3 * Beerbash 4.0 * Pubnight 7.0 ikke lenger lar seg kjøre, systemet krasjer og gir feilmeldingen "Du har utført en ulovlig operasjon" , dette på tross av at nevnte programmer tidligere har kjørt perfekt. En annen ulempe med Wife 1.0 er at man ikke kan velge bort uønskede Plug-ins som f.eks MotherInLaw 55.8 eller BrotherInLaw Betaversjon. Dessuten kan det nevnes at Wife 1.0 er meget fattig på funksjoner. Forslag til utbedringer i Wife 2.0:

- "Vis ikke denne meldingen en gang til" -knapp.

- Minimeringsknapp.

- En brukermanual som forklarer hvordan man avinstallerer Wife 1.0 uten å fjerne ressurser fra systemet.

For a unngå problemer med Wife 1.0, er det bedre å oppgradere til Girlfriend 2.0 i stedet. Det er bare en hake. Du kan ikke installere Girlfriend 2.0 på toppen av Girlfriend 1.0. Du må først avinstallere Girlfriend 1.0. Dette er en "Bugg" som burde være kjent. Det oppstår konflikter dersom begge versjoner skal dele de samme hardware-ressurser. Dette burde helt klart vært gjort noe med.

For å gjøre det hele meget komplisert er programmet Girlfriend 1.0 laget slik at ved en evt. avinstallasjon, vil fremdeles små fragmenter av programmet ligge tilbake i systemet og påvirke Girlfriend 2.0. Et irriterende moment her, er meldingsboksene som forteller fordelene ved å holde seg til Wife 1.0. Wife 1.0 har også en udokumentert "Bugg". Om du prøver å installere Mistress 1.1 før du avinstallerer Wife 1.0, kommer Wife 1.0 til å slette alle MsMoney-filene og så avinstallere seg selv helt automatisk. Deretter vil det være umulig å kjøre Mistress 1.1 fordi systemet har for få ressurser.

For å unngå nevnte "Bugg", prøv a installere Mistress 1.1 på et helt annet system og kjør aldri filoverføringer eller nettverk-tilkoblinger. Unngå også Shareware som f.eks OneNightStand 2.0 som kan inneholde virus som påvirker Wife 1.0. En annen løsning er å kjøre Mistress 1.1 via en Internetprovider under falsk identitet. Men selv her bør du se opp for virus.

Lenke til kommentar

- Ridge Hall computer-assistanse; Kan jeg hjelpe deg?

- Ja.. jo.. jeg har problemer med Word Perfect...

- Hva slags problem?

- Vel, jeg skrev en tekst.. og plutselig ble ordene borte!

- Ble de borte?

- De forsvant.

- Hmm. Så hva er på skjermen din nå?

- Ingenting.

- Ingenting?

- Den er blank, og det skjer ingenting når jeg skriver.

- Er du fremdeles i Word Perfect, eller gikk du ut av programmet?

- Hvordan kan jeg vite det?

- Ser du C:\ prompt på skjermen?

- Hva er en se-prompt?

- Glem det. Kan du flytte musepekeren rundt på skjermen?

- Det er ingen musepeker der. Som jeg sa: Det skjer ingenting når jeg skriver...

- Har monitoren din et power-lys?

- Hva er en monitor?

- Det er den skjermen som ser ut som en TV. Har den en lampe som lyser når skjermen er skrudd på?

- Jeg vet ikke.

- Hm.. se på baksiden av monitoren din og se om du finner hvor strøm-kabelen går. Finner du den?

- Ja, den fant jeg.

- Flott! Følg ledningen og se om den er plugget i veggen.

- Ja, der er den.

- Da du så bak på monitoren, så du om det var to kabler der? Ikke bare en?

- Nei.

- Det skal være to. Gå bak og se om du finner to kabler der.

- Ok, her er den andre ja.

- Følg den, og fortell meg om den er koblet inn på baksiden av datamaskinen.

- Jeg klarer ikke å se der.

- Ehh.. ikke?

- Nei.

- Kan du ikke bøye deg over og se?

- Det er ikke fordi jeg ikke kan bøye meg over. Det er på grunn av mørket.

- Mørket?

- Ja, kontor-lyset er av, og det eneste lyset jeg har er det som kommer gjennom vinduet.

- Så skru på lyset da.

- Jeg kan ikke.

- Ikke? Hvorfor ikke?

- Fordi det er strømbrudd her.

- Strøm... Strømbrudd? Aha! Okay, jeg tror vi har løsningen nå. Har du fremdeles manualen som fulgte med da du kjøpte datamaskinen?

- Ja, de ligger her..

- Bra! Legg dem ned i esken, og pakk sammen datamaskinen slik den var da den var ny. Så kjører du og leverer maskinen der du kjøpte den.

- Huff da?? Er det virkelig så ille??

- Jeg er redd det ja.

- Javel, men hva skal jeg si til dem?

- Fortell dem at du er for dum til å eie en datamaskin!

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Det var en gang en mann som hadde fått motorstopp i sin gamle Volkswagen. Så han kjørte inn til siden og begynte å prøve å stoppe biler. Etter hvert stoppet en ung rik mann i en splitter ny Jaguar. Mannen i Volkevogna fortalte at han hadde motorstopp og ba mannen i jaguaren om han kunne taue han til en bensinstasjon, og mannen i jaguaren gikk med på det og de begynte å kjøre. Da de hadde kjørt en liten stund, glemte mannen i jaguaren helt at han tauet en annen bil, så han skrudde på stereoanlegget på fult og gasset opp til 70kmt. Litt etter gasset han videre opp til 110kmh. Da begynte mannen bak å bli skeptiskt, så han begynte å tute for å få senket farten. Men mannen i jaguaren hadde jo stereoanlegget på fult så han hørte ingen ting, så mannen i Volkevogna rullet ned vinduet og begynte å vinke til mannen i jaguaren som selvfølgelig ikke så dette. Jaguren begynte å nærme seg 200kmh da de passerte en bensinstasjon, og det var en mekaniker som så dette med Jaguaren og folkevogna, så han ringte til en kompis på en annen bensinstasjon lengre ned i veien og sa: Lars!! Du kommer ikke til å tro dette! Akkurat nå kjørte en Jaguar i minst 200kmh forbi!! Men det er ikke det, for bak kommer en Volkevogn som tuter og hoier og vil forbi!

------------------------------------------------------------------------------------------------

En dag hadde Bill så vondt i armen at han sa til kompisen sin, "Jeg har ekstremt vondt i albuen.. Tror du jeg bør besøke en legen?"

"Nei, ikke gå til legen.. Besøk heller den nye datamaskinen på apoteket!! Den kan finne ut hva som er galt med deg mye raskere og billigere enn en lege! Bare gi den en skvett av urinen din og legg ved 50 kroner.", sa kompisen

”Jeg har nå ingenting å tape”, tenkte Bill, så han fylte opp et lite glass med urin og gikk til apoteket. Når han kom frem tømte han urinen oppi beholderen ved siden av datamaskinen og puttet på 50 kroner.

Datamaskinen begynte å lage mange merkelige lyder, og av og til så kom det også noen ekstremt sterke lysglimt.. Etter en liten stund kom det ut en liten notis med følgende tekst:

Du har tennisalbue

Hold armen fuktig i varmt vann

Unngå tunge løft

Du vil være bedre innen 2 uker

Sent samme dag, så satt Bill å tenkte over hvilken fantastisk teknologi denne datamaskinen inneholdt og hvordan den kan forandre verden for alltid.. Han lurte også på om det gikk an å lure denne datamaskinen så for å prøve så fant han et glass og tømte litt vann fra springen oppi sammen med litt avføring fra hunden, urin fra konen og urin fra datteren.. Og som om dette ikke var nok så onanerte han og slapp en liten dæsj sæd i glasset.

Når han var kommet til datamaskinen tømte han innholdet av glasset i beholderen og puttet på 50 kroner.. Etter en liten stund så kom en liten notis med følgende skrift:

Springvannet ditt er forurenset

Begynn å kjøp vann på flaske

Hunden din har ormer

Kjøp vitaminer til den

Datteren din går på kokain

Få henne på avvenning

Konen din er gravid med tvillinger

De er ikke dine

Skaff en advokat

Og hvis du ikke slutter å onanere, så blir tennisalbuen din aldri bedre

:)

Lenke til kommentar