Gå til innhold

Ny liten webside, trenger litt feedback og sånn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og det er bortkasta å bruke så masse på et skjermkort. 3500 er absolutt max, og da får du jammen nok kraft...

Vent til nye greiene fra nvidia og ati kommer du 

Nå er det 6800 eller ati sin jeg skal kjøpe da, og de koster såpass (må ha ultra versjonen vet du ;))

Legg merke til at du veksler mellom Mulla og Mullah flere ganger på siden. Spesielt under Nyheter.

Hehe, ja, det er faktisk fordi jeg ikke er sikker på hva han heter. På boken hans står det "Mulla" men VG kaller han nesten konstant for "Mullah".

Får se å bestemme meg..

... og heter ikke "Meling" egentlig Mehling? Jeg bare spør

Nope, han heter Meling ;)

BTW, holder på med to nye seksjoner nå, en som omhandler Mullah-løftet skritt for skritt og en terrorhåndbok for nybegynnere av Krekar selv :p

Lenke til kommentar
Du mener at dette er en halvtimes arbeid med en drittside for en PR-kåt mann?

Hva feiler det egentlig deg?

Jeg poster her for å få kritikk ja, men hvis du bare har lyst å trolle kan du dra et annet sted. Jeg lagde den siden fordi jeg fikk en innskytelse, og fordi jeg liker å skrive litt småmorsome og ironiske tekster. Alt pakket inn i en litt uformell og avslappet design.

Hva PR-kåt angår aner jeg ikke hva som skiller meg ut i fra alle andre webdesignere, alle ønsker jo selvsagt at flest mulig skal se på siden man har brukt mye tid på å lage, men jeg har jo ikke gjort noe spesielt for å promotere siden heller da, da den nettopp ikke er spesielt omfattende eller seriøs.

Vell ... ser man på det rent visuellt er dette søppel.  Spesielt header. Man bruker

ikke WordArt i header. Jeg synes faktisk dette ble litt teit.

Konstruktiv kritikk på sitt beste? :roll:

Det er ikke WordArt, det er bare litt effekter fra Photoshop.

Utrolig unødvendig innlegg forresten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...