GeCcO Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Har tenkt å anskaffe en ny skjerm. Jeg driver på med 3d modellering mesteparten av tiden, men også en del spilling siden jeg lager 3d til spill. Tenkte at en CRT vil nok enda være det beste valget på grunn av LCD'enes etterslep og veldig stive pris hvis man skal ha en 20" skjerm. Viewsonic G220f er en 21" flat crt, med max oppløsning på 2048x1536@68Hz hvis jeg ikke husker feil. P220f er nesten samme skjermen, antagelig med litt bedre kvalitet enn Graphics serien. Uansett, noen som har erfaring med disse skjermene, eller andre skjermer fra Viewsonic i Graphics eller Pro serien ? Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2004 Ingen som har erfaring med Viewsonic ? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Eg har ViewSonic G90f+ 19" som er eit par modeller lågare. Kjempeskjerm er det, beste eg har hatt. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Jeg har en VP171s, helt utrolig super skjerm... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå