marcen Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Hvilket sted lages de beste? Min er laget i Costa Rica tror jeg. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Samma det, tror jeg. Hvis du lurer, så foreslår jeg at du sjekker CPU-databasen hos www.overclockers.com. Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 det er vel samme kvaliteten på alle P4 prosessora. Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 (endret) Kvaliteten er den samme, men overklokkingsegenskapene kan variere. Lang tråd med alt du vil vite her: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=162541 Endret 1. mai 2004 av tigerdip Lenke til kommentar
marcen Skrevet 1. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2004 Takk. Ville seff vite OK-egenskaper Lenke til kommentar
marcen Skrevet 1. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2004 Søren. Costa Rica? Er disse dårlige? Lenke til kommentar
Coffie=JavaCode Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Kvaliteten er den samme, men overklokkingsegenskapene kan variere.Lang tråd med alt du vil vite her: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=162541 Da har jeg lært noe i dag. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Kvaliteten er den samme, men overklokkingsegenskapene kan variere.Lang tråd med alt du vil vite her: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=162541 Da har jeg lært noe i dag. Er det noe å være flau over at du har lært deg noe nytt? Det kan vel ikke ha noe å si hvor de er produsert? De bygges vel på samme "oppskrift", regner jeg med.. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Det kan vel ikke ha noe å si hvor de er produsert? De bygges vel på samme "oppskrift", regner jeg med.. Er noe med hvor ny fabrikken er og hvordan waferene lages eller noe. Kanskje det ikke har noe å si, kanskje det er tilfeldig at alle fra Malaysia klokker høyt? Lenke til kommentar
Purify Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Det kan vel ikke ha noe å si hvor de er produsert? De bygges vel på samme "oppskrift", regner jeg med.. Er noe med hvor ny fabrikken er og hvordan waferene lages eller noe. Kanskje det ikke har noe å si, kanskje det er tilfeldig at alle fra Malaysia klokker høyt? Er jo mange tilfeldigheter i livet.. Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Går det liksom an å be om å få en p4 fra malaysia nårman kjøper den da? Eller er det bare snakk om flaks? Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Spørs hvor nettbutikken inporterer de fra det.. Lenke til kommentar
lizon Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 står det på prosessoren hvor den er produsert da? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 står det på prosessoren hvor den er produsert da? Ja... P4 2,4C (Lånt fra hardocp) Den er produsert i Malaysia (Malay). Lenke til kommentar
lizon Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 (endret) sendte en mail til komplett, de ville ikke si hvor de importerte pentium 4 prosessorene sine fra. noen som vet om en nettbutikk som selger pentium 4 prosessorer som er importert fra malaysia? edit: leif Endret 3. mai 2004 av lizon Lenke til kommentar
tbend Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Malaysia skal være best... Har hørt dette jeg åsså! Min er laget i Malaysia Lenke til kommentar
HKS Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Har vel ofte faktisk mer å si hvor fysisk på "wafferen" prosessoren kommer fra tenker jeg! Lenke til kommentar
Camen Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Kan man se ett annet sted hvor dem er lagd en på cpu? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Kan man se ett annet sted hvor dem er lagd en på cpu? Nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå