Alandris Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 (endret) Hei! Er på jakt etter en ny power supply, begrunn av min gamle gikk i stykker. Er denne en bra power supply: Thermaltake Silent strømforsyning 410W Kom med forslag, hvis det er noen bedere ( rundt den prisklassen) Alandris Endret 1. mai 2004 av Alandris Lenke til kommentar
Gjest QbeC- Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Er jo helt ok da. Har nå ikke hørt noen minuser om den jeg da.......... Lenke til kommentar
Grev_Rasmus Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 villa heller kjøpt [url="http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=MIST430ADP"]denne[/url]! Lenke til kommentar
Alandris Skrevet 1. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2004 Er MIST noe bra merke, er ikke thermaltake bedere?? Men, hvis du sier den er bedere så går jeg for den Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Har Thermaltake psu`en selv. Har ikke noe problemer med den, og det medfølger viftestyring så man kan få viftene helt ned i 17dba. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Hva med denne da? denne skal være i toppkl. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Hva med denne da? denne skal være i toppkl. Den er meget bra yter faktisk mer enn den er oppgitt til + at den er tilnermet lydløs. Lenke til kommentar
KrHeLiX Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Denne strømforsyningen (psu-en) er Fin :http://www.mamut.com/3dfxcool/subdet721.htm] 500 W Denne burde holde. Lenke til kommentar
zaico Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Hva med denne da? denne skal være i toppkl. Den er meget bra yter faktisk mer enn den er oppgitt til + at den er tilnermet lydløs. Om jeg ikke bommer totalt nå, så har den ikke temp regulert vifte. Mine erfaringer tilsier at TT PSUene er vell så stille som Forton/Source med 12cm vifte. Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Hvis jeg ikke er helt på jordet er Mist ganske enkelt F/S enheter som har fått byttet vifte samt styring for lavere støynivå. Jeg er ganske sikker på at dette er tilfelle med Mist 350W. Lenke til kommentar
flashcrw Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Hvis jeg ikke er helt på jordet er Mist ganske enkelt F/S enheter som har fått byttet vifte samt styring for lavere støynivå. Jeg er ganske sikker på at dette er tilfelle med Mist 350W. Du er ikke helt på jordet. 350 watteren er en F/S, men stort sett bruker MIST "CWT" psu'er under sitt eget merke. Det er jo ingen bakdel, for CWT er meget bra psu'er. Lenke til kommentar
7pic Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Denne er gull verdt, støysvak og bra kjøling med 120 vifte http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=TACT01 Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 villa heller kjøpt denne! Hmm, hvor skal man knyte fast AUX kontakten? Aldri sett sånn kontakt på nyere hovedkort, vet eldre hadde to lignende sånne som skulle kobles til på hovedkortet Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Fortron-Source går for å være blandt de beste PSUene du kan kjøpe! MIST har også en litt mer stillegående versjon. Det koster jo selvsagt litt mere da =/ Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 feilpost Ikke det at jeg er enig i at PSU skal under elektronikk, men det er nå engang sånn det er... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå