Morten HS Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Har en Seagate B 120 GB harddisk som jeg gjerne skulle formatert, men da jeg prøver får jeg bare denne feilmeldinga: ''Windows cannot format this drive. Quit any disk utilities or other programs that are using this drive, and make sure that no window is displaying the content of the drive. Then try again'' Problemet er at jeg ikke har noe vindu oppe, eller kjører noe annet program.. noen som vet noe..?? Windows XP Proffesional det er snakk om... Takk! Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 (endret) Kjører du operativsystemet ditt fra disken? da kan du ikke formatere den mens det er aktivert, prøv og boot op med en win xp cd inni cd romen, gå inn i gjennopprettings konsollen og formater derfra Endret 1. mai 2004 av citric Lenke til kommentar
Morten HS Skrevet 1. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2004 ekke helt proff på dette ennå, bare starte opp med XP cd'en, og så kommer det noe automatisk? Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Ja. Mulig du må trykke en tast, i så fall får du beskjed. Og hvis det ikke kommer opp noe automatisk, så må du i BIOS og endre rekkefølgen på "Boot Devices". CD før harddisk. Lenke til kommentar
Yazfat Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Har du partisjonert disken? Seagate har et program du kan hente ned som sikkert ordner det. Sjekk Denne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå